“Tamos encantaos cola respuesta de la xente”, afirma Reciella

dia_de_la_reciella_2016

Más de mil persones pasaron el domingu pel Muséu del Pueblu d’Asturies pa disfrutar de les munches actividaes pol IV Día de la Reciella. “Tamos encantaos cola respuesta de la xente”, afirma Iris Díaz Trancho de ‘Reciella. Families pol Asturianu”, como amuesa que munches actividaes escosaren les places en minutos.

Les actividaes entamaron a les once de la mañana cola celebración de “Entaína, I Carrera de families pol asturianu” onde unes ciento sesenta persones de toles edaes  participaron nesta carrera que quier reconocer la tresmisión xeneracional del nuesu idioma. Dempués  continuó cola exhibición de fútbol a cargu de la escuela del UC Ceares, el partíu foi retrasmitíu n’asturianu por Nacho González. Les actividaes de la mañana continuaron con xuegos tradiciones cola collaboración de la Tertulia Cultural El Garrapiellu, talleres de llambiotaes por Miel et canelle y xuguetes con material reclicao por EMULSA,  y cuentacuentos con Olga Cuervo.

Un datu que dexa bien nidio la gran respuesta de públicu dende primer hora de la mañana, cuando se celebró la carrera de families pol asturianu ‘Entaína’, foi l’ésitu del chigre. “Llevamos más del doble de comida del añu pasáu y a la una yá quedamos ensin esistencies, lo que nos llevó a tener que facer más encargos pa poder atender la demanda”, esplica Iris Díaz Trancho.

Na tarde continuaron los cuentacuentos con “Samalandran, Islla de lleendes” y talleres cola Asociación Apasos. Amás d’otres actividaes pel práu del tendayu del Pueblu d’Asturies. La música llegó cola actuación de la Banda de Gaites Infantil de Villaviciosa y la Escuela de Música Tradicional de Ribeseya. Les actividaes finaron col conciertu de “Bestiariu” y la Danza Prima.

En resumen, un Día de la Reciella cargáu d’actividaes pa tola familia que medra añu a añu. “Munchos talleres escosaron les sos places a lo poco d’abrir la inscripción”, espliquen dende Reciella, que quier “agradecer a tola xente de la asociación y collaboradores  que participaron na organización y a los patrocinadores el so apoyu pa que saliera perbien esta folixa alredor de la nuesa llingua”.