Noticies a La Gueta

Un Club de Llectura n’Asturianu pa escolinos, iniciativa pal cursu viniente

La Direición Xeneral de Planificación Llingüística y Normalización va poner en marcha un Club de Llectura n’Asturianu pal cursu 2017-2018. Va tar destináu tanto a escolinos y escolines de Primaria como de Secundaria y Bachilleratu.

Comienza la campaña de matriculación pa les materies de Llingua Asturiana y Gallego-asturiano

Esti martes dio aniciu la campaña pa la matriculación pa Llingua Asturiana y Gallego-asturiano en Primaria baxo los lemes #YoApúntome y #EuApúntome. En Secundaria el plazu pa inscribise na materia va desendolcase ente’l 3 y el 14 de xunetu.

Seis conceyos convoquen el primer concursu de rellatos infantiles sobre patrimoniu industrial

‘El barriu y la casa los mios güelos’ ye’l títulu que lleva la primer edición del concursu de rellatos infantiles sobre testimonios rellacionaos col hábitat obreru que s’entama con motivu de les II Xornaes de Patrimoniu Industrial. Los trabayos pueden presentase hasta’l 21 de xunetu y los premios van consistir en llibros.

“Ye importante pa los críos conocer el cancioneru asturianu”, asegura Fonseca

Más de mediu centenar d’escolinos y escolines de 17 centros escolares de Xixón participaron na quinta edición de Cantar Presta Muncho, que la selmana qu’entra celebra los sos conciertos. El so coordinador, Nacho Fonseca, destaca la importancia d’averar el cancioneru asturianu a la reciella.

El taller ‘Traxinando n’Avilés’ vive en Los Canapés la sesión última

Esti vienres va celebrase la sesión última de l’actividá ‘Traxinando n’Avilés’ sobre indumentaria tradicional que vien impartiendo Susana Sela. Ésta va tener llugar na biblioteca del Centru Sociocultural de Los Canapés y ta destinada a neños y neños d’ente 5 y 10 años, con participación de baldre previo acute de plaza.

‘La bruxa Llara’ zarra la programación del primer semestre de La Reciella de La Factoría

Factoría Norte representa esti vienres ‘La bruxa Llara’ nel Espaciu Escénicu de la Factoría Cultural d’Avilés. Esta actividá ye la cabera de les cuatro programaes nesti primer semestre pola Estaya de la Llingua y ‘Reciella. Families pol Asturianu’.