Noticies a La Gueta

‘Fálame’ va llevar les cámares de TPA a colexos pa que los escolinos s'espresen n’asturianu

La primer temporada de ‘Fálame’ va consistir en 26 visites a centros educativos del país pa que los escolinos y escolines s’espresen en llingua asturiana o gallego-asturiano. Pese a que’l conseyu d’alministración de RTPA tenía avisu del estrenu d’esti programa infantil pal domingu, la so primer emisión va retrasase finalmente.

‘Fálame’ va estrenase en TPA’l día 23

El programa infantil en llingua asturiana de TPA, ‘Fálame’, tien previstu’l so estrenu’l día 23. Esti espaciu pa la reciella que va emitise nes mañanes del domingu, con redifusión el sábadu siguiente.

Samalandrán lleva’l bollu a los escolinos d’Infantil del CP Sabugo

Los escolinos y escolines del Colexu Públicu Sabugo van recibir esti vienres a un visitante mui especial. Trátase de Samalandrán, el míticu monxu marín irlandés, que torna a Avilés pa trayer el bollu y contar la lleenda de la islla de Samalandrán.

La Feria del Llibru Infantil y Xuvenil de Xixón entama delles actividaes n’asturianu

Un cuentacuentos, una esposición y la presentación d’un llibru conformen la programación n’asturianu de la IV Feria del Llibru Infantil y Xuvenil que se celebra en Xixón del vienres al domingu. El Centru Municipal Integráu Pumarín-Xixón Sur va acoyer toles actividaes.

La historia de ‘Nora’ protagoniza una actividá nueva de La Reciella de La Factoría

La compañía Factoría Norte representa esti vienres n’Avilés la obra de teatru ‘Nora’. Trátase d’una actividá nueva del ciclu La Reciella de La Factoría, entamáu pola Estaya de la Llingua en collaboración con ‘Reciella. Families pol Asturianu’, que programa cuatro sesiones esti semestre.

La Estaya de la Llingua d’Avilés entama talleres pa la reciella sobre indumentaria tradicional

El vienres va celebrase’l primer de los trés talleres ‘Traxinando n’Avilés’ sobre indumentaria tradicional a cargu de Susana Sela previstos nos meses próximos. La Estaya de la Llingua entama esta iniciativa de baldre pa neños y neñes de 5 a 10 años.