Noticies a La Gueta

Sigue abierta la prematricula pa neños y neñes de 0 a 6 años.

Ester Sánchez y García Oliva presenten a Etenko, una neña que fraya colos estereotipos sobre la muyer

‘Etenko y los patines maraviosos’ ye’l cuentu infantil últimu de Vicente García Oliva, con ilustraciones d’Ester Sánchez. Esta neña tan especial buscar frayar tolos estereotipos y suaña con patinar, volar y salise d’esa realidá que la empequeñez.

Galán abrió la sesta edición del ‘Veranu Lliterariu’ de Corvera

Esti llunes echó a andar una edición nueva, la sesta, del ‘Veranu Lliterariu’, actividá qu’entama la Casa de la Llingua de Corvera cola fin de promover la llectura infantil en llingua asturiana. Inaciu Galán lleó la so obra ‘Nel, el coríu que nun sabía nalar’ a la reciella.

Un Club de Llectura n’Asturianu pa escolinos, iniciativa pal cursu viniente

La Direición Xeneral de Planificación Llingüística y Normalización va poner en marcha un Club de Llectura n’Asturianu pal cursu 2017-2018. Va tar destináu tanto a escolinos y escolines de Primaria como de Secundaria y Bachilleratu.

Comienza la campaña de matriculación pa les materies de Llingua Asturiana y Gallego-asturiano

Esti martes dio aniciu la campaña pa la matriculación pa Llingua Asturiana y Gallego-asturiano en Primaria baxo los lemes #YoApúntome y #EuApúntome. En Secundaria el plazu pa inscribise na materia va desendolcase ente’l 3 y el 14 de xunetu.

Seis conceyos convoquen el primer concursu de rellatos infantiles sobre patrimoniu industrial

‘El barriu y la casa los mios güelos’ ye’l títulu que lleva la primer edición del concursu de rellatos infantiles sobre testimonios rellacionaos col hábitat obreru que s’entama con motivu de les II Xornaes de Patrimoniu Industrial. Los trabayos pueden presentase hasta’l 21 de xunetu y los premios van consistir en llibros.