Noticies a La Gueta

Reconocimientu d'oru Reciella 2018-2019

Un total de 26 centros de Primaria del país cuente con tol alumnáu matriculáu en Llingua Asturiana y Lliteratura, mentes qu’otros 59 tienen cifres superiores al 75 por cientu. ‘Reciella. Families pol Asturianu’ entrega a los primeros el ‘Reconocimientu d’oru’ pa llucir na entrada de la escuela, y a los segundos el de plata.

Cartelu campaña #YoApúntome

Dende esti xueves y hasta’l día 20 ta abiertu’l plazu de matriculación nel cursu viniente en Primaria, nel que les escolines y escolinos han d’escoyer ente Llingua Asturiana y Lliteratura o Cultura Asturiana, en castellanu. La Conseyería d’Educación y Cultura caltién la campaña de promoción de la materia #YoApúntome, #EuApúntome nel casu del gallego-asturiano.

CP Felechosa ‘P’allá del Más-Allá’

Los escolinos de quintu y sestu de Primaria del Colexu Públicu Felechosa, baxo la direición de la maestra Laura Prieto, comienza esti vienres la xira teatral con ‘P’allá del Más-Allá’. La obra recibió’l tercer premiu del VI Certame de Teatru Escolar en Llingua Asturiana y Gallego-asturiano, y el de meyor actriz, a Nerea Megido.

Cartelu cuentacuentos-taller 'Deva y el pitín' en Noreña

‘Deva y el pitín’ ye la historia que va protagonizar un cuentacuentos-taller que pon María Esther García López esti miércoles en Noreña. Ésti ta destináu a neñes y neños de más de 5 años y forma parte de la programación del conceyu pola Selmana de les Lletres Asturianes.

Los viaxes de Candela y d'Irina

El viaxe d'Irina escritu pola francesa allugada en Salinas Dominique Vernay ye treslladada a los escenarios por Olga Cuervo y David Varela. L’actriz y el músicu convierten esta historia nun cuentacuentos musical nesta actividá de La Reciella de la Factoría.

Casa del Agua

‘Nun dexar a naide atrás; agua pa toos’ ye’l lema del Día Mundial del Agua que se conmemora esti vienres, coincidiendo col 22 de marzu. Escolines y escolinos de Sobrescobiu y Casu conmemoraron esta xornada inaugurando la campaña pa un consumu responsable que va llegar escueles de tol país con visites a la Casa del Agua y a Baíña.