La sustitución de paneles informativos nes cuenques conlleva la desapaición del asturianu nos mesmos al emplegase namái'l castellanu. Iniciativa pol Asturianu presentó una reclamación énte la conseyería por "esti pasu atrás" y el so responsable Alejandro Calvo respondió en X.
Dellos vecinos de los conceyos de Llangréu y Mieres punxéronse en comunicación cola organización pa dar a conocer esta situación qu'Iniciativa pol Asturianu asitia nun comunicáu na carretera AS-249 y que podría repetise n’otros llugares al caltener la mesma uniformidá los dos cartelos: forma rectangular, color verde, l’escudu del conceyu y el testu ‘Concejo de’ xunto col nome del mesmu. Nesti casu concretu ‘Concejo de Langreo’ y ‘Concejo de Mieres’.
Dase’l casu amás de que nel de Llangréu apaecía un saludu billingüe en castellanu y asturianu xunto col escudu. Iniciativa pol Asturianu “considera llamentable que se dean estos pasos atrás na visibilización y normalización de la toponimia oficial y de la llingua asturiana”, y esixe una rectificación a los conseyería y “reclamaciones oficiales” a los conceyos respeutivos.
El conseyeru de Fomentu, Cooperación Llocal y Prevención de Quemes respondió en castellanu na rede social X a una entruga del presidente de la organización, Iván Llera, que "la renovación de la señalización faise en función del so deterioru y incorporando la toponimia oficial nesi momentu. En tou casu consultaré el casu concretu".
La renovación de la señalización se realiza en función de su deterioro e incorporando la toponimia oficial en ese momento.
En todo caso consultaré el caso concreto.— Alejandro Calvo (@AlejandroJCalvo) April 2, 2024