La historia de ‘Nora’ protagoniza una actividá nueva de La Reciella de La Factoría

La Reciella de la Factoría

La compañía Factoría Norte representa esti vienres n’Avilés la obra de teatru ‘Nora’. Trátase d’una actividá nueva del ciclu La Reciella de La Factoría, entamáu pola Estaya de la Llingua en collaboración con ‘Reciella. Families pol Asturianu’, que programa cuatro sesiones esti semestre.

‘Nora’, premiu Oh! de les Artes Escéniques d’Asturies 2013 a la Meyor Banda Sonora, la Meyor Escenografía y al Meyor Espectáculu Infantil, ta interpretáu por Ana Morán y cuenta col acompañamientu musical de David Varela y l’animación de Juan Hernaz. Cuenta la historia de “una neña mui especial”, Nora, escrita por Fátima Fernández, nuna sablera al traviés de marionetes, música y imáxenes.

La representación de la obra del grupu de teatru xixonés va tener llugar mañana, a les 19 hores, nel Espaciu Escénicu de la Factoría Cultural d’Avilés, con entrada llibre hasta completar aforu. La de ‘Nora’ ye la segunda de les cuatro previstes en La Reciella de La Factoría qu’inauguró’l pasáu 3 de febreru la Compañía Olga Cuervo con ‘Yérase que se yera’ y que va siguir el 28 d’abril con ‘Montesín’ (Kamante Teatru) y el 19 de mayu con ‘La bruxa Llara’ (Factoría Norte).