Galán abrió la sesta edición del ‘Veranu Lliterariu’ de Corvera

Inaciu Galán 'Veranu Lliterariu'

Esti llunes echó a andar una edición nueva, la sesta, del ‘Veranu Lliterariu’, actividá qu’entama la Casa de la Llingua de Corvera cola fin de promover la llectura infantil en llingua asturiana. Inaciu Galán lleó la so obra ‘Nel, el coríu que nun sabía nalar’ a la reciella.

Los neños y neñes que s’averaron a la Biblioteca de Les Vegues pudieron disfrutar de la historia escrita pol xixonés y, al empar, conocer al autor, qu’aldericó con ellos sobre’l llibru. El ‘Veranu Lliterariu’ desendólcase tolos llunes de xunetu y agostu, con sesiones de sesenta minutos a les 11.30 hores, y la so participación ye de baldre.

Tres la visita de Galán, esti sábadu’l turnu va ser pa Xurde Fernández, que va falar sobre ‘L’árbol de la verdá’. Completen la programación d’esti añu Paula Pulgar, con ‘Aventures de Pulgu y Yolín’ (día 17); Carlos González Espina, con ‘Falar ensin parar’ (24); Sidoro Villa, con ‘Nun-yos tengas perceguera’ (31); Vitu Álvarez, con ‘Samalandrán’ (7 d’agostu); Xesús González Rato, con ‘El coneyín y la elefantina que quieren dormir’ (14 d’agostu); Daniel García Granda, con ‘Versos d'Asturies’ (21 d’agostu); y Berto García, con ‘Cuadros con munchu cuentu’ (28 d’agostu).