L’asturianu torna a tar presente nos Premios Asturies Moza, nesta ocasión na estaya de poesía, al ser merecedor Aníbal González Rodríguez del gallardón por ‘Anatomía d’un farfagón’. En narrativa la ganadora foi Nuria Barranco con ‘Muerdo’, y en testos teatrales Ivana Castañón cola obra ‘Tiempos de penuria’.
Depués de que na anterior convocatoria, la del 2019 –nel 2020 nun s’entamó–, dos de los trés testos premiaos tuvieren escritos n’asturianu, la novela ‘La colomina 36’ de Nicolás Bardio y el poemariu ‘Superpoderes’ de Miguel Ángel Monteavaro, la llingua asturiana repite na estaya de poesía. Nesta ocasión ye González Rodríguez, con ‘Anatomía d’un farfagón’, mozu nacíu nel 1991 en Morea qu’estudió Realización Audiovisual y Filosofía con poesía espublizada en castellanu y asturianu y ensayos en castellanu, asina como dalgún cuentu.
Como premiu va recibir 1.000 euros y 50 exemplares del poemariu publicaos dientro de la coleición ‘Texu’ d’Ediciones Trabe. Tamién Barranco (Madrid, 1989) y Castañón (Castrillón, 1995) como ganadores en narrativa y testos teatrales d’esta iniciativa del programa ‘Culturaquí’ que desenvuelve la Conseyería de Presidencia pa promover la creación artística xuvenil nes distintes modalidaes que conformen les artes plástiques, la lliteratura o la música, y fomentar la participación de la xente mozo con esmoliciones artístiques.