Día del Llibru Asturianu

Suspendíu'l partíu del CD Lealtad

|

La Real Federación Española de Fútbol decidió suspender los alcuentros que se diben a celebrar esti fin de selmana en Las Rozas (Madrid) al detectase casos positivos en COVID n'unu de los equipos participantes.

Tres la llegada de los equipos que participaben na Fase Adicional d'Ascensu de Tercer División a la Ciudad del Fútbol en Las Rozas, la Real Federación Española de Fútbol dio en los pertinentes controles médicos que refundiaron trés casos positivos nel CD Marino.

Tolos equipos dieron negativu n'orixe y por eso realizaron los viaxes hasta Madrid. En concretu, el CD Marino, realizóse los tests el xueves, día 30 de xunetu, siendo unviaos a la RFEF el vienres, 31 de xunetu, con resultaos toos negativos, motivu pol cual viaxaron hasta Las Rozas.

La Federación informó de manera inmediata a les autoridaes sanitaries, nesti casu a la Comunidá de Madrid, según a les autoridaes deportives del Gobiernu d'España y del Gobiernu madrilanu.

Tres los casos positivos, la Real Federación Española de Fútbol tomó la decisión de suspender los partíos que se diben a xugar el fin de selmana y qu'enfrentaben a CD Lealtad frente al CD Alcoyano y CD Marino frente a Linares Deportivo.

 

Contador Estadistiques