L’ex conseyeru d’Educación, José Luis Iglesias Riopedre, salió esti llunes de Villabona, onde taba presu dende’l 25 de xineru por un casu supuestu de corrupción na Alministración. Familiares y collacios pagaron una fianza de 100.000 euros.
Dende'l Tribunal Superior de Xusticia d'Asturies (TSXA) informaron de que la salida prodúxose a les 15.35 hores, depués de que'l Xulgáu d'Instrucción númberu 4 de Xixón recibiera a les 13.55 hores el xustificante bancariu y notificara que, por pidimientu, esta circunstancia al Centru Penitenciariu. Siempre según estes fontes, Iglesias Riopedre va tener que comparecer en dichu Xulgáu los díes 1 y 15 de cada mes. Les otres dos persones que tán en prisión provisional pola ‘Operación Marea’, María Jesús Otero, ex direutora de Centros y Planificación de la conseyería y númberu 2 de Riopedre y Marta Renedo, ex xefa de serviciu de la conseyería d’Alministraciones Públiques, nun tienen la posibilidá de salir tres el pagu d’una fianza por riesgu de fuga y alteración de pruebes.
Otra manera, la Plataforma creada por amigos y averaos de Riopedre, valoró güei l'esfuerzu y la premura de les 400 aportaciones que permitieron abonar “antes de prever” la fianza de 100.000 euros necesaria pa la so puesta en llibertá.