'La vieya', d'Aique Fernandi, llevó'l II Premiu Radagast de Lliteratura Fantástica. L'autor de la novela, disponible yá nes llibreríes, fálanos de qué va esta orixinal historia de terror.
La Fundación Parque Histórico del Navia reedita nuna edición billingüe’l llibru ‘Nosoutras, en femenino y singular. 9 vidas. Muyeres nel Navia-Porcía’. Esta obra asoleyóse namái en castellanu en payares del 2010.
Nesa fecha, “el Axencia d’Igualdá d’Oportunidades da Fundación Parque Histórico del Navia editóu un llibro que resume as vidas de 9 muyeres destacadas dos conceyos que son parte del Parque Histórico del Navia”, qu’agora los habitantes de la zona y tolos asturianos van poder disfrutar tamién en gallego-asturiano gracies al trabayu de la Oficina Cultural y Llingüística da Fundación Parque Histórico del Navia y a la financiación de la Conseyería de Cultura y Deporte.
La presentación de la reedición d’esta obra va tener llugar esti xueves, a les 11 hores, na sede de la Fundación nun actu nel que van tar presentes Iván Iglesias Fernández, téunicu de la Oficina Cultural y Llingüística del Parque Histórico del Navia, y Vanesa Allonca Magadán, axente d’Igualdá d’Oportunidaes del Parque Histórico del Navia.