Día del Llibru Asturianu

Lastra: “L’arguyu de sentise asturianu ye d’estrema derecha”

|

El voceru del PSOE na Xunta Xeneral del Principáu, Fernando Lastra, manifestó que plantear un discursu políticu que recueya l’arguyu de ser asturianu ye de “estrema derecha”.

D’esti mou, el voceru socialista descalificó los recientes posicionamientos del ex ministru de Fomentu, Francisco Álvarez-Cascos, onde falaba de la importancia de “recuperar l’arguyu de ser asturianos”.

“L’arguyu de sentise asturianu o de sentise catalán o de sentise alemán lleva a situaciones enforma complicaes”, indicó Lastra mientres la so intervención nun Foru socialista en Xixón. “Ye un discursu d’estrema derecha, clara y duramente”, sentenció.
 

Comentarios

Esta ye la babayá de la selmana, y la de cascos la de la pasá. Ta visto que los politicos de cualquier sen, da-yos ascu tóo lo que seya asturiano, y sobremanera el asturianu. Ya sabemos qué facer en les elecciones. 

Si esti campeón diz esto n´Euskadi, Catalunya,  ... ya ta na cai! pero como equi somos fatos..
Esto si que ye un enaltecimientu del terrorismu y lo demás tonteries collacios!!

Babayada semeyante  solu xurde de la inorancia,de un partiu que gobierna Asturies ,solu pa comer del duernu..El asturianu  que non seya arguyosu de selo ,ye un traidor pa nuesa tierra.
Los facistes foron los que trabajaron pa facer d'Asturies una provincia de Castella!!!Entre ellos ta el tal LLASTRA.Da vergoña lleer isto!!!
TOU ASTURIANU QUE TENGA ESI ARGUYU  NON VOTARAN ESI PARTIU!!!!

Contador Estadistiques