La patronal del metal calcula que la fuelga del metal de dos díes que principió’l llunes provocó unes perdes de “unos 30 milones d’euros”. MCA-UXT y CC OO aseguren que’l siguimientu del paru foi de cerca del cien por cien.
Álvaro Alonso Ordás, secretariu xeneral de la patronal asturiana del metal (Femetal), tornó a insistir güei en que la fuelga foi “un fracasu” y comentó qu’ésta supón una falta de realismu por parte de los sindicatos que, ante la situación económica negativa y difícil, llastren entovía más la competitividá de les empresas y resta-yos credibilidá ante los clientes. Alonso, que cifró’l siguimientu de la fuelga nun 20 por cientu, tornó a facer un llamamientu a les centrales pa que retomen la mesa de negociación que “abandonaron de manera unilateral”.
Pela so parte, los sindicatos calificaron de “esitosu” el paru de 48 hores y aseguraron que’l so siguimientu foi casi total. MCA-UXT y CC OO esixeron a la patronal del metal “un replanteamientu de la situación, dende la responsabilidá y la sensatez”. Les dos federaciones entienden que l’ésitu d’esta primer fuelga debe servir pa que los empresarios reflexonen sobre los motivos que fixeron que sían tantos los trabayadores que “nun duldaron” sumase a la convocatoria. Sindicatos y patronal lleven aconceyándose dende hai cinco meses pa zarrar l’alcuerdu del conveniu del metal.