Esta competición ye la primera oficial de fútbol que se xuega con aficionaos dende'l parón pola declaración del estáu d'alarma.
Esti miércoles arranca la temporada pa los conxuntos de Segunda B y Tercera División col entamu de la Copa Federación, que cambia de formatu por cuenta la situación actual pola crisis sanitaria pola pandemia de COVID-19. Tabiella y l'Alejandro Ortea van ser los primeros campos n'acoyer aficionaos pa disfrutar, nesta primer ronda a partíu únicu, como tola fase asturiana, el Navarro CF-Urraca y el Condal-L'Entregu, de manera respeutiva, con comienzu programáu pa les 17.30 hores.
A les 19.30 hores va xugase l'UD Gijón Industrial-Mosconia y a les 20 hores, el SD Lenense-CD Tuilla. L'aforu máximu en cada campu va depender de les carauterístiques de cada instalación, pero nun va poder ser superior a les 1.000 persones según el protocolu actual.
Los equipos que clasifiquen van pasar a la segunda ronda, na que se van a enfrentar el domingu como llocales a los cabeza de serie: el Llanes col ganador del partíu de Noreña; el Club Marino, col de Grau; el CD Covadonga, con del Valliniello; y Caudal, col de La Pola Ḷḷena. El preciu de les entraes pa estos choques ye de 5 euros, mentes que va xubir a 6 nes semifinales y la final, que va tener como sede Ganzábal pa poder asegurar l'aforu máximu permitíu.
En primer y segunda ronda, nun va haber prórroga nin penaltis en casu d'empate, clasificando'l que tenga meyor coeficiente. En semifinales y finales, sí va haber tanda de penaltis.
Semeya propiedá de la Real Federación de Fútbol del Principáu d'Asturies.