UNA presenta un denuncia por presunta malversación de fondos y tráficu d'influyencies nel Principáu

"L'escritu presentáu pola formación nacionalista fai referencia al cargu públicu pal que pidiera una investigación el PP que nun salió alantre pol votu contrariu d'IU y PSOE na Xunta Xeneral.

Según UNA esti cargu públicu, que yera xefe del serviciu de arquitectura de la Axencia de Proyectos Culturales, trabayaba pa una empresa que supervisaba, y ""produxo sobrecostes"" pesie a tener dedicación esclusiva nel Principáu. Asimismo, Unidá recuerda que el mentáu arquitectu trabayó pa la empresa Sedes, axudicataria de las obres d'Espacios Universitarios de la Universidad Llaboral, con un presupuestu de nueve millones d'euros, el Centru Óscar Niemeyer d'Avilés y el Parque de la Prehistoria de Teberga. A esto, UNA amiesta que'l xerente de la empresa Sedes escoyó a esti arquitectu por llibre designación pal Desarrollu de proyectos Culturales. UNA considera que ""dende l'esclusivu puntu de vista de los intereses xenerales, ye obligao saber si la confluyencia de les circunstancies citaes determinó la existencia de presuntos delitos de malversación de fondos y tráficu de influyencies"".

Por ello, piden al Fiscal que investigue el ""total esclarecimiento de los hechos y determinar las responsabilidades a que, en su caso, hubiera lugar""."

Contador Estadistiques