"La ONG de Conservación Internacional ""Oceana"" descubrió un ecosistema de corales blancos y esponxes no fondero la mar d'Asturies, según informaron esti llunes al traviés d'un comunicáu.
El buque d'investigación ""Oceana Ranger"" ta acabante d'atopar los corales nel cañón d'Avilés (Asturies), gracies a la utilización d'un robó submarín con capacidá pa baxar a 600 metros.
De magar los 200 metros de fondura apaecieron, según la organización, les primeres colonies de corales blancos, ""tapizando lladeres del cañón y siendo especialmente numberosos nos cambios de nivel"", xunto con ellos, gorgonies, corales negros, esponxes de cristal y una ""rica y diversa"" fauna.
Los corales blancos espárdense ente los 200 y los 3.000 metros de fondura, anque nes zones más septentrionales puen alcontrase a menor fondura. Ente ellos llegaron a contabilizase más de 800 especies diferentes y la so formación pue llevar sieglos o milenios, dalgunes hasta de más de 8.000 años. Cuasi'l 60 por cientu desapaecieron d'agües europees."