Tres 16 años de vida y 700 númberos, Les Noticies va dexar d'acudir a la so cita fiel de los vienres colos llectores. La crisis, al igual que pasó en Galicia con otres cabeceres, arrampuña a Asturies el so únicu periódicu dafechu n’asturianu.
Inaciu Iglesias, editor de Les Noticies, espublizó na web del selmanariu una editorial entitulada ‘Una decisión difícil’ na qu’anuncia’l fin de la edición papel de la espublización: “Son tiempos duros pa tol mundu, vivimos en plena crisis y hai una llei non escrita que diz que’l periodista nunca tien que ser la noticia. Pero, vistes les circunstancies, van permitime que faiga una escepción. Depués de dieciséis años y 768 númberos nos quioscos, esti selmanariu, Les Noticies, va dexar d’editase en papel. Efectivamente, el periódicu que tien nes manes –la editorial ta pensada pa la edición impresa–, como consecuencia d’una decisión bien mala de tomar, va ser el penúltimu exemplar d’una aventura qu’empezó a mediaos del añu 1996. La selmana qu’entra vamos editar el númberu 769 y con ello vamos ciarrar un ciclu que fomos a abrir hai década y media, cargaos d’ilusión, de la que saquemos a la cai’l númberu cero”.
Nel restu de la editorial, Iglesias fai un balance de lo que foron estos 16 años de vida del selmanariu, enumerando los avances de la espublización nesti tiempu y el papel importante que cumplió pa visibilizar la nuesa llingua. Sicasí, Les Noticies nun va morrer con esta decisión y va siguir trabayando en formatu web, mesmu camín que siguieron otres cabeceres similares nel país vecín con idioma propiu, como Galicia Hoxe o el Xornal de Galicia, anque esti últimu tenía dalgún conteníu en castellanu. Menos suerte corrió l'históricu 'A Nosa Terra', qu'al añu de pesllar la edición papel tamién tuvo que zarrar la dixital por mor de los recortes al gallegu del popular Alberto Núñez Feijóo, presidente de la Xunta.