El Conseyu de Gobiernu aprueba la toponimia de cinco nuevos conceyos

|

Taramundi, Santalla d’Ozcos, Vilanova d’Ozcos y Samartín d’Ozcos, nel occidente; y Quirós, nel sur de la fastera central; son los cinco nuevos conceyos qu’afiten la toponimía tradicional, aprobada’l día 15 pol Conseyu de Gobiernu.

“A partir de la entrada a valir de los decretos aprobaos pol Conseyu de Gobiernu, les Alministraciones Públiques van adecuar de manera progresiva, acordies coles sos disponibilidaes presupuestaries y, en tou casu, al momentu de la so renovación, les rotulaciones en víes públiques y carreteres de los cinco conceyos citaos”, señalen dende’l Conseyu de Gobiernu. Añaden tamién que van facer lo mesmo con “mapes y planos oficiales”.

63 conceyos

El procesu de recuperación de la toponimia tradicional arrancó en 2004 cola creación de la Xunta Asesora de Toponimia del Principáu d’Asturies. Con trabayu de campu y la collaboración d’autoridaes municipales y colectivos vecinales y culturales, pasu ente pasu van afitándose los nomes tradicionales de los llugares d’Asturies. Anguaño, 47 conceyos yá revisaron los sos topónimos tradicionales y 16 iniciaron esti procesu.
 

Comentarios

Una bona noticia  ,agora que non fagan como los que lo fixieron ,poro ye solu papel moyau...ni un rotulu se camudo , ni negun lo usa ..y non falemos de la TPA que tovia ni se entero!!!!!
Y el gobiernu fai burlla, si poro non!!!

Lo peor de too, ye que na tpa nun se usa casi la nuesa toponimia y llueu  nuna noticia dicente Euskadi y coses pol estilu... eso si que ye una vergoña...

Contador Estadistiques