El FID’O puxa pa ser Fiesta d’Interés Turísticu

|

El Bloque por Asturies apoya la petición del conceyu de Tapia y de la organización del Festival Intercéltico d’Occidente, pa que seya declaráu Fiesta d’Interés Turísticu Rexonal.

La organización del Festival Intercéltico d’Occidente yá univó la so petición a la Conseyería de Cultura y Turismu pa que se declare’l Festival como Fiesta d’Interés Turísticu Rexonal. Al empar, la Banda de Gaites d’Occidente entamó una campaña de recoyida de firmes p’afitar el sofitu popular a la iniciativa, pel momentu yá algamaron 200 robles nel primer día.

“Esti ye un de los referentes culturales del occidente asturianu y lleva catorce años trabayando p’averar la cultura a Tapia apoyando a los grupos asturianos, por eso diba ser una pena que se perdiera pola falta d’apoyu del Gobiernu que-yos dexó la subvención a la metá al tiempu que marafundia miles y miles d’euros n’actuaciones que nun representen a la cultura asturiana y namás beneficien a los sos promotores”, señalen.

Segú informa’l Bloque, el presupuestu del Festival anda pelos 50.000 euros, “que ye muncho pa la organización, pero mui poco pal gobiernu asturianu viendo los planes y negocios que tien pa La Llaboral y pal día d’Asturies”.

Pa los nacionalsites, les declaraciones del señor José Luis Moreno son un insultu pa los contribuyentes  y los profesionales asturianos al dicir qu’equí hai sitiu pa venti productores como él.

“La realidá ye que los profesionales asturianos tán indignaos, y con razón, y los negocios namás son pa unos pocos como el señor José Luis Moreno que se reune a escondíes con Álvarez Areces a arreglar lo d’ellos. Esperemos que’l modelu nun sea’l mesmu que’l que siguió’l señor José Luis Moreno en Baleares”, apunten pa finar.

 

Comentarios

Viendo el tema la llaboral, tenemoslo dificil enforma. Los politicuchos solo quieren pachangona, y los hosteleros no paez que-yos guste mucho lo asturiano, porque dicen que gastamos poco en los chigres. Lorient queda muy lloñe, y la xente de aquelles domines tienen mucho más orgullu que nosotros, muncho tendriamos que cambiar... Ta dificil.

Contador Estadistiques