L'AN permite la marcha convocada pola izquierda en San Sebastián

|

El xuez de l'Audiencia Nacional Fernando Andreu alcordó permitir la manifestación que va percorrer el centru de San Sebastián "en defensa de los derechos d'Euskal Herria".

Amás, ordenó al Departamentu d'Interior del Gobiernu vascu qu'evite actuaciones que puean suponer allabancies al terrorismu.
  
El titular del Xulgáu Central d'Instrucción númberu 4, que ta de guardia esta selmana, adopta esta decisión en contra del criteriu del fiscal Jesús Alonso, qu'argumentó qu'anque la manifestación "respuende a una convocatoria blanca" d'un grupu de ciudadanos de la capital donostiarra, tien en realidá l'oxetivu de "allabanciar" a la banda terrorista ETA.
  
L'actu, denunciáu pola asociación Dignidá y Xusticia (DyJ), respuende a la tradicional convocatoria de la izquierda abertzale por cuenta de la celebración de la 'Aste Nagusia' (Selmana Grande) de la capital donostiarra. Los manifestantes pretenden salir a les 17.30 hores del Boulevard y tán convocaos por un grupu denomináu "ciudadanos de San Sebatián".


Contador Estadistiques