El PP rexistra una iniciativa pa prohibir el 'burka'

|

El PP rexistró güei martes nel Senáu, una moción pola qu'encamienta al Gobiernu a prohibir l'usu del velu integral, como'l 'burka' y el 'niqab', n'espacios públicos.

En concreto, la moción del Partíu Popular, a la que tuvo accesu Europa Press, reclama al Executivu que realice les reformes llegal y reglamentariu necesaries pa prohibir l'usu de vestimientes o accesorios nel pasiellu qu'impliquen que la cara quede dafechu cubiertu, n'espacios o acontecimientos públicos que nun tengan una finalidá puramente relixosa al considerar esta práctica como "una discriminación contraria a la dignidá de les persones que lesiona la igualdá real y efectiva de los homes y les muyeres".

Nesti sen, la senadora popular, Alicia Sánchez-Camacho, que va defender la iniciativa en nome del so grupu, aseguró que "la mayoría de los ciudadanos de la sociedá consideren l'usu d'estes prendes como discriminatoriu, lesivu y contrariu a la dignidá de les muyeres". Coles mesmes, señaló "l'usu de cualquier ropa que cubre de forma casi total la cara tien la consecuencia oxetiva de torgar o dificultar de forma importante la identificación y la comunicación visual".
  
Nel testu presentáu nel Senáu, los populares alvirtieron que "una auténtica democracia esixe una reconocencia universal de la igualdá de derechos y d'oportunidaes por razón de xéneru, la llucha contra toa clase de violencia de xéneru o de práctiques qu'atenten contra la dignidá de la muyer o que signifiquen alguna clase de discriminación".
    
A lo último, Sánchez-Camacho recordó que l'usu de prendes que tapen la cara "ye un tema que se ta debatiendo nesti momentu en dellos Estaos de la Unión Europea", onde se tán plantegando distintes propuestes normatives pa "evitar l'espardimientu d'unes práctiques que nun se correspuenden colos valores en que se fundamenta la convivencia ciudadana".

Contador Estadistiques