Cientos de funcionarios manifiéstense glayando "Zapatero dimisión"

|

Cientos de funcionarios manifestáronse ayeri n'Uviéu p'amosar el so refugu a les midíes incluyíes nel decretu aprobáu pol Estáu qu'afeuten a emplegaos públicos y pensionistes.

La marcha, que partió dende la estación de Renfe d'Uviéu, trescurrió con conseñes de los manifestantes del tipu "Zapatero, dimisión" o "Manos arriba, esto ye un atracu". Les organizaciones sindicales convocantes son CSI, Satse, Simpa, Usae, STAJ, CSIF, USU, Usipla, Sicepa, SIPU, ANPE, Acaip y Suatea-SF. La manifestación concluyó na Plaza d'España. Al concluyir, lleóse un manifiestu nel qu'acusaron al Gobiernu de "culpar" a los emplegaos públicos y los pensionistes de la situación económica, faciendo que paguen una crisis "de la que nun tienen nenguna responsabilidá".

Mentanto, quexáronse de que "especuladores, bancos, grandes corporaciones internacionales, grandes fortunes ya instituciones privilexaes, siguen impunemente aumentando los sos beneficios y utilizando el dineru de toos pa lucrarse ensin arrebolo".

Falaron d'una campaña de desprestixu" contra'l sector públicu y dixeron que los retayos en materia de servicios públicos "que yá carez Asturies" constitúin una política que conduz "al desastre" y que nun resuelve los problemes, como'l paru o la precariedá llaboral.

Esixeron asina la retirada de les midíes incluyíes nel decretu aprobáu pol Gobiernu, porque van suponer "un empeoramientu de les condiciones llaborales y una amenorgamientu brutal de l'atención a la ciudadanía de la que los servicios públicos son garantes".

El responsable del sector de Xusticia de CSIF Asturies señaló, en declaraciones a los periodistes antes d'empezar la manifestación, que les midíes suponen un agraviu comparativu" al respeutive de otru trabayadores. "Les organizaciones sindicales nun vamos quedar quietes", sorrayó. Amás, alvirtió que la reforma llaboral rimada d'aprobase puede incluyir midíes entá más agresives pa los emplegaos públicos. "Nun lo vamos consentir", aseguró. Pela so parte, la responsable de Satse n'Asturies, Margot Marqués, consideró "inxustes" les midíes y señaló que nun van sirvir pa sacar al Estáu de la crisis.
 

Contador Estadistiques