Más de 3000 mails piden más asturianu na RTPA

|

La XDLA califica d'ésitu la campaña de mailing, con más de 3.000 correos unviaos a los direutivos del Ente Públicu, y anuncien que van denunciar a la RTPA énte la Procuradora.

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana entamó va unes selmanes una campaña per Internet pa pidir a los miembros de la dirección de la RTPA más programación n’asturianu, con meyores horarios y más amplitú temática, amás del respetu a la toponimia oficial na programación en castellanu.

Dende la XDLA ufrieron un modelu de carta y les señes de corréu electrónicu de la dirección de la RTPA a les que la mandar. Gracies al corréu testigu de la iniciativa pudieron ver cómo, hasta'l día de güei, son más de 3.150 los mails qu'aportaron a les diferentes cuentes de los dirixentes del serviciu públicu de televisión d'Asturies. La XDLA quier agradecer l'ésitu d'esta campaña a toles persones que participaron nella.

De la mesma manera, dende la organización anuncien qu'esta campaña va siguir activa pa toles persones que quieran sumase y, amás, va completase cola presentación d'una quexa énte la Procuradora Xeneral d'Asturies, “qu'habría tener ente les sos funciones la defensa de los derechos de la ciudadanía asturiana y el cumplimientu de les disposiciones llegales d'ámbitu autonómicu, estatal y européu”, apunten pa finar.

 

Comentarios

Too un ésitu, aunque tovía paezme pocu.
Direutamente más que pidir más programación n'asturianu, deberia se pidir que la mayoria de la programación té n'asturianu ya que programes como les noticies ten ya na llingua d'Asturies.

Contador Estadistiques