El Boletín Oficial del Principáu d'Asturies publica güei la resolución del 28 d'abril de la Conseyería d'Alministraciones Públiques, pola que s'anula la Carrera Profesional.
La resolución dispón la execución de la sentencia dictada'l 24 de setiembre del 2009 pola Sala de lo Contencioso-Alministrativu del Tribunal Superior de Xusticia d'Asturies (TSXA). En dicha sentencia considérase que ye nula la resolución del 18 de mayu del 2007 dictada pola Conseyería d'Economía y Alministración Pública del Principáu; y nun ye conforme a derechu la resolución 4 d'avientu del 2007 y les posteriores que tornen el recursu de reposición interpuestu contra ésta. Asina, indica que "considerando que la mentada sentencia adquirió firmeza", resuelve executase nos sos propios términos el fallu de la sentencia de referencia".
Al respeuto, y coincidiendo cola segunda sesión de la Mesa Sectorial d'Educación celebrada güei y que va siguir mañana, la representante de Suatea, Beatriz Quirós, afirmó que la publicación caltién "firme" la posición del so sindicatu contra'l desarrollu de la Llei d'Evaluación Docente y los sos incentivos.
Coles mesmes, resaltó "la falta de coordinación" dientro del Gobiernu asturianu faciendo referencia a les declaraciones del conseyeru d'Educación y Ciencia, José Luis Iglesias Riopedre, nes qu'apuntaba la posibilidá de que la entrada en vixencia de la Llei d'Evaluación Docente y los sos incentivos, y con ella la xeneralización del cobru de complementos, se produza "enantes" de que la execución de la sentencia de la TSXA que declara nules les resoluciones del Principáu sobre la Carrera Profesional.
Según Quirós, al reconocer l'Alministración asturiana la firmeza de la sentencia y disponer a la so execución, asumir "la nulidá" de les resoluciones nes que se s'apoya'l desarrollu de la Carrera Profesional y la posterior Llei d'Evaluación docente aprobada a últimos del pasáu añu pola Xunta Xeneral.
Por ello, la responsable sindical apuntó en declaraciones a Europa Press que na Mesa Sectorial "pretende desarrollase un reglamentu de base pa la Llei que s'apoya en dos resoluciones que'l mesmu Principáu espulsa del so ordenamientu xurídicu al asumir la disposición pa executar la sentencia".
Amás, frente a l'afirmación realizada por Riopedre de que "a parte de Suatea, hai otros sindicatos que apoyen" el desarrollu de la Llei, Beatriz Quirós calcó en que "la mayoría sindical nun ta d'alcuerdu", en referencia a Suatea y CC.OO, y repitió la esixencia de que "nun exista discriminación salarial y se realicen subíes lliniales pa tolos docentes".