Quirós diz que n'Asturies "hai menos borracheres" que nel restu d'España

|

El conseyeru de Salú y Servicios Sanitarios, Ramón Quirós, apuntó güei que n'Asturies "hai menos borracheres" que nel restu d'España "a pesar de tener la lexislación distinta".

Coles mesmes, señaló que "nun ta na axenda" del Principáu aumentar de 16 a 18 años la edá permitida pal consumu d'alcohol, puesto que dende l'Alministración asturiana considérase que la llende ente 16 y 18 años "ye irrelevante". "Si se permite ún, que na edá d'entamu de consumu d'alcohol n'Asturies ta sobre de los 13 años y dellos meses, igual que n'España y en concencia inferior a la norma", resaltó.
  
Asina lo dixo en declaraciones a los medios en participando nes XXXVII Xornaes Nacionales de Socidrogalcohol, que se celebren hasta'l sábadu nel Auditoriu Príncipe Felipe d'Uviéu. Na inauguración tuvo xuntu al delegáu del Gobiernu n'Asturies, Antonio Trevín; la delegada del Gobiernu pal Plan Nacional sobre Drogues, Carmen Moya; el psiquiatra Julio Bobes; y el conceyal d'Uviéu José Suárez Arias-Cachero.
  
Quirós fizo referencia a les declaraciones de Carmen Moya en relación a la necesidá de "homoxeneizar la normativa", puesto que n'Asturies permítese'l consumu a los 16 años frente a otres comunidaes qu'establecen en 18 la edá permitida.
  
Pa Quirós, "l'esfuerzu tien de centrase en siguir trabayando nos ámbitos de prevención, la percepción de riesgu y el cumplimientu de la llei". "A pesar de qu'Asturies tien un consumu altu d'alcohol históricamente en toles edaes, los enfiles en xente mozo tán perbaxo lixeramente de la media d'España, y l'edá d'entamu semeyante", añadió.
  
Na mesma llinia, el conseyeru comentó que dende la década de los años 90 "nun se movió la edá d'entamu", colo que "les comunidaes que subieron la edá llegal hasta los 18 nun llograron nengún impactu".
  
Igualmente, el responsable asturianu de polítiques sanitaries recordó que l'alcohol ye una sustancia "bien accesible na comunidá, y alvirtió que "cambió la norma nun aporta nengún valor añadíu".
  
Al respeuto de les sanciones por venta d'alcohol a menores, el conseyeru calcó en que son "bien poques" y básense en denuncies. "La llei ye bastante complicada d'aplicar, hubo procedimientos que dempués xudicialmente sobreseiéronse poles dificultaes de les pruebes", esplicó.

Contador Estadistiques