Netanyahu acusa a los réximes islamistes de fomentar el terrorismu

|

El primer ministru israelín dixo que'l pueblu xudíu sufrió amenaces dende la so fundación y que nesti momentu, éstes provienen de réximes islamistes, "con Irán a la cabeza".

Mientres un discursu nel día d'alcordanza a les víctimes del terrorismu, Netanyahu declaró que'l terrorismu nun ye un fenómenu nuevu y declaró que "l'apoyu nesti momentu llega de los réximes estremos islamistes, con Irán a la cabeza, qu'adoptaron sin reserves los llamaos pa destruyir a Israel".

El primer ministru hebréu declaró que'l so país tiende les sos manes "al que desee vivir en paz". "Pero a aquéllos que nos deseen el mal, y a aquéllos que maten a los nuesos fíos, escorrerémoslos per toes partes y vengarémonos pol so odiu y los sos crimes", añadió, en declaraciones recoyíes pol diariu 'Haaretz'. "Sostenemos una espada pa protexenos de los que busquen destruyimos", alvirtió.
  
Los israelinos taben convocaos güei a guardar dos minutos de silenciu en recuerdu de les 22.684 persones, ente soldaos y civiles, que perdieron la vida dende la creación del Israel modernu. "Nesti día, tola nación ta abrazando a madres, padres, hermanos y hermanes, fíos, fíes y esposes de la gran familia desconsolada", afirmó Netanyahu, que perdió al so hermanu Yoni mientres una operación militar en Uganda en 1976.

Netanyahu exemplificó a les víctimes del terrorismu na figura del soldáu Gilad Shalit, garráu por milicianos palestinos en xunu del 2006. "Nun vamos parar hasta traer a Gilad Shalit de vuelta a casa", afirmó, encamentando a les milicies de la Faza de Gaza a lliberar al militar de 23 años.
 
Per otra parte, el primer ministru israelín aludió a la importancia de Xerusalén, pola que se pagó "en dos causes" un altu preciu. De primeres, citó la Guerra de la Independencia y, en segundu, los bombardeos mientres la Guerra de los Seis Díes.
  
"Xerusalén, que yera entós una ciudá muerta y dividida, volvió ser una ciudá llena de vida", añadió, ensin aludir a los proyeutos de nueves viviendes na parte árabe de la ciudá y que xeneraron crítiques tanto dende l'Autoridá Palestina como de dellos países, ente ellos Estaos Xuníos.

Contador Estadistiques