Gerardo Vielba dedicó gran parte de la so vida faciendo de so la defensa d'un arte tantes veces maltratáu nel Estáu. Comprometióse cola renovación de la fotografía peles décades cincuenta y sesenta, conciliando y dando a conocer tanto las xeneraciones anteriores como les siguientes. Tuvo una influencia grande nos fotógrafos de la so redolada, y más especialmente nos componentes de la Escuela de Madrid.
Esta esposición ufre una monografía amplia de la so obra nuna escoyeta minuciosa fecha por Antonio Tabernero: un homenaxe y un debíu reconocimientu a esti autor desconocíu por gran parte del públicu. Al traviés de les sos imáxenes, Vielba permítenos percibir coses que nun suelen captar la nuesa atención, éses que requieren un tiempu d'introspeición porque son más afines a los xestos qu'a les pallabres. Cualquier d'estes semeyes escapa a una voluntá documental o de denuncia, porque toes tán enllenes de dignidá, confianza y optimismu. La visión del autor tresciende la realidá y la so representación.
La muestra ta compuesta por 120 obres y nella llate una especial tenrura hacia los neños, un reconocimientu de guapura nos xestos más modestos de la cotidianidá; un itinerariu hermosu d'imáxenes y pensamientos que Vielba entregó con xenerosidá y altruismu.
Esposición en collaboración col Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía.
Hora: Mi-D: de 11 a 14 y de 16 a 19h