Más d’un centenar de persones va participar nesta edición de la UABRA

|
Más d’un centenar de persones va participar nesta edición de la UABRA

Unos 90 alumnos y más d’una ventena de profesores van participar na octava edición de la Universidá Asturiana de Branu (UABRA). Cangas del Narcea torna a acoyer los cursos de l’ALLA, que van desendolcase del 31 de xunetu al 11 d’agostu.

En total la cifra de participantes supera los 115 nos siete cursos previstos esti añu, los trés clásicos y otros cuatro d’Afondamientu Cultural y Llingüísticu, quedando la inmensa mayoría d’ellos agospiaos na Escuela-Hogar de Cangas en réxime de pensión completa. Nel primer bloque tán l’Elemental de Llingua Asturiana, l’Avanzáu de Llingua Asturiana y el de Gallego-asturiano (Primera fase), que van desendolcase mientres les dos selmanes de la UABRA.

Mentes, los Cursos d’Afondamientu Cultural y Llingüísticu tienen la duración d’una selmana cáun. Na primera de la UABRA van ponese el de ‘Capacitación pa la Traducción al Asturianu’, con Marta Mori al frente y la participación nel programa informativu de la direutora de la UABRA Cristina Valdés, Alberto Fernández Costales y Héctor García Gil, y el de ‘Nueves teunoloxíes na educación’, con David Melendi como maestru y Xulio Berros como convidáu.

‘Cantares, bailles ya instrumentos musicales asturianos’, dirixíu por José Ignacio Suárez García y con Héctor Braga, Covadonga González Muñiz, Xosé Antón Fernández Martínez ‘Ambás’, Ramsés Ilesies Fernández y Llorián García Flórez como profesores, y ‘Averamientu nel cine n’asturianu’, empobináu por Próspero Morán y cola actriz María Cotiello y el realizador Pablo A. Quiroga como participantes, son los programaos pa la segunda selmana. El Conceyu de Cangas del Narcea y la Universidá d’Uviéu collaboren cola Academia de la Llingua Asturiana (ALLA) na organización de la UABRA que, amás de la propia actividá académica, presenta una programación amplia con conferencies, conciertos y una esposición.

Contador Estadistiques