Xixón acoyó la manifestación ‘L’asturianu llingua oficial ¡agora!', a la que finalmente s'apuntó l'agua. Sicasí, la so presencia nun mermó l'asistencia como se podría esperar y miles de persones acudieron a la convocatoria de la XDLA en defensa de los derechos llingüísticos de les asturianes y asturianos.
Tolos sindicatos mayoritarios y numberosos coleutivos acudieron a la llamada. Ente los presentes tuvieron les cabeces de llista pa les eleiciones Nacionales del 26 de mayu de Podemos y de la coalición d'izquierda Xunida (IX) con Izquierda Asturiana (IAS) Lorena Gil y Ángela Vallina, mientres que pela FSA-PSOE dexóse ver María Luz Pontón, secretaria d'Educación, Universidaes y Normalización Llingüística.
Adrián Barbón, secretariu xeneral y candidatu socialista, nun acudió al coincidir la manifestación con otru actu de la so axenda, según treslladó a la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana (XDLA). Andecha Astur, #LluchandoPolaSoberanía y un Bloque Mozu que zarró la marcha col acompañamientu de música, animaron la marcha glayando lemes a favor de la oficialidá.
Tamién se dexó ver una pancarta de 'Lliberales pola oficialidá', con reconocíos asturianistes como Inaciu Iglesias, Humberto Gonzali o José Suárez Arias-Cachero 'Felechosa'.
El Náutico quedó pequeñu
La marcha finó n'El Náutico, onde la presentadora Sonia Fidalgo y l'actor José Antonio Lobato lleeron el manifiestu de la convocatoria. La tambascsda que cayó darréu provocó que les actuaciones previstes tuvieren que suspendese, dando tiempu namái a sentir un cantar de Marisa Valle Roso enantes de que marchara la lluz.
La XDLA calculó una asistencia a la marcha asemeyada a la del añu pasáu n'Uviéu. Naquella ocasión falóse d'una cifra d'ente 20.000 y 30.000 persones.