Barbón caltién esperanza na aprobación de les cuentes, anque asegura que la FSA "ta preparada pa les eleiciones, sían cuando sían”

|
Adrián Barbón

El secretariu xeneral de la FSA, Adrián Barbón, considera que los Presupuestos Xenerales del Estáu “son positivos p’Asturies” y caltién esperances en que superen la votación del miércoles nel Congresu. De nun salir alantre, el Gobiernu convocará eleiciones, pa lo qu’asegura que "la FSA-PSOE ta preparada”.

Esta mañana, tres facer un llamamiento a l’aprobación de los PXE, alvirtió de que “si mañana se vota la so devolución supondrá castigar a los asturianos y asturianes con unes cuentes que nun nos gusten”, yá que llevaría a la prórroga de les cuentes del PP aprobaes l’añu pasáu enantes de la moción de censura a Mariano Rajoy, ensin escaecer que forzaría a Pedro Sánchez a la convocatoria anticipada d’eleiciones dada la inestabilidá a la que s’enfrentaría al Gobiernu estatal. “La FSA-PSOE ta preparada pa les eleiciones, sían cuando sían; cuando’l presidente llame a les urnes”, a entrugues de los periodistes.

Pa Barbón les cuentes “son positives p’Asturies y la so aprobación o non tien una influencia importante na sociedá asturiana”. Asina destaca que los PXE “tán lligaos a les personas, a la recuperación de derechos”, pa lo que punxo d’exemplu la xuba del 1,6 por cientu de les pensiones, l’alza del 3 por cientu de les mínimes, la eliminación del copagu farmacéuticu pa les rentes más baxes o los 900 euros del salariu mínimu, ente otros aspeutos.

No que se refier a les inversiones, fai referencia a los “295 millones de euros, un 25 por cientu más que l’añu anterior” qu’afiten los presupuestos, con destín “pa terminar la variante de Payares” y pa “carreteres y cercaníes”. “De que salgan alantre o non depende qu’apostemos por un Gobiernu que prime los derechos frente a un Gobiernu de dereches”, polo que “faigo un llamamientu públicu a que salgan aprobaos”.

Contador Estadistiques