Otu añu más repítese la historia. Venti centros educativos principien el cursu ensin maestru de Llingua Asturiana, según los datos que manexa SUATEA.
El sindicatu educativu cifra en 102 les places totales ensin cubrir, de les que venti correspuenden a la materia de Llingua Asturiana. Ello significa qu’estos centros educativos nun van contar con maestros de l’asignatura hasta’l 15 de setiembre, cuando se va facer la segunda convocatoria.
En Primaria les clases van principiar el día 10, mentes qu’en Secundaria’l comienzu ta previstu pal propiu día 15. Pal Sindicatu Unitariu de Trabayadores de la Enseñanza d’Asturies (SUATEA) esta situación débese a razones d’aforru por parte de la Conseyería d’Educación y Cultura.
Disculpes del conseyeru pol error informáticu
El conseyeru Genaro Alonso llamentó ayeri l’error informáticu qu’impidió’l repartu de places de los interinos hasta les 3 hores de la mesma xornada na que debíen incorporase al so puestu de trabayu y anunció que se diben poner toles midíes pa que nun se volviera a dar esta situación. “Les consecuencies son que los maestros y profesores que se teníen que incorporar güei –por ayeri– a los sos destinos retrasen la incorporación hasta’l día 2 de setiembre. Pidimos disculpes pola tardanza y el retrasu d’alcuerdu col calendariu previstu y facémonos cargu de la incertidume xenerada ente’l personal que tendría qu’incorporase güei –por ayeri– a los sos destinos”, señaló.