Skip to content

Valdepares prepárase pa una edición nueva de la Festa da Gaita

Xunu 25, 2012 por Pablo R. Guardado

L’área recreativa d’As Pedreiras, en Valdepares, va ser sede’l domingu 8 de xunetu de la decimosesta Festa da Gaita. Esta folixa homenaxea a los gaiteros del occidente que yá nun tan presentes y ye puntu d’alcuentru de los actuales.
 
La tamién nomada XVI Xornada de Gaiteiros Tradicionales del Occidente de Asturias ye “una fiesta onde recordamos a todos los gaiteros del occidente d’Asturies que dalgún día tuvieron con nós, amás de disfrutar de la música de los que perduren y de les xeneraciones nueves que nacieron al amparu d’estos gaiteros”, esplica David González Iglesias, presidente de l’Asociación Cultural ‘Arcángel San Miguel’, coleutivu franquín qu’entama la folixa. L’actividá n’As Pedreiras va principiar a les 13.30 hores col actu institucional y una actuación musical. Darréu, sobre les 14.30 hores, tendrá llugar la ‘Gran churrascada’, a un preciu de 10 euros. El menú tamién inclúi criollos, postre, pan, vinu y refrescos. Mentes, a lo llargo de tol día, los presentes van poder disfrutar d’actuaciones de gaiteros y d’agrupaciones tradicionales.
 
Les persones que quieran disfrutar de la xinta na Festa da Gaita han de mercar los bonos enantes del 5 de xunetu en cualquier de los puntos de venta siguiente: Librería Carlos, Muebles Santi, Bar España, Bar La Plaza, Oficina Mapfre d’A Caridá y El Baúl de Nurita. Tamién pueden dirixise de manera direuta a los direutivos de ‘Arcángel San Miguel’. Otra manera, dende la organización señalen que, en casu de lluvia, la celebración va treslladase al polideportivu del pueblu.

Comparte...