Nueva edición de la Seronda d'Avilés

|
XVI Seronda d'Avilés

La XVI Seronda n'Avilés estrena allugamientu na plaza Hermanos Orbón (plaza de Les Aceñes). Va celebrase esti vienres 26 y sábadu 27 d'ochobre.

Nesta nueva edición dase tovía más puxu a les actividaes empobinaes a neños y neñes en "La Reciella na Seronda", con talleres creativos, xuegos populares y animación a cargu d'Olga Cuervo y David Varela. La música sedrá protagonista con sesión vermú'l vienres, baille y danza tradicional, y l'actuación de bandes de gaites y grupos folk. Na plaza tamién se van poner puestos con productos ecolóxicos y artesanos.

Entamada pola conceyalía de Cultura per aciu de la Fundación Municipal de Cultura y la Estaya de la Llingua, en collaboración con Xuntanza Avilés, asina como col Mercáu Ecolóxicu y Artesanu y Asociación Cultural  Piniella, la XVI Seronda n'Avilés llega cargada de novedaes. La primera, el cambiu de sitiu, pasa de la plaza Álvarez Acebal a la plaza Hermanos Orbón, o plaza de Les Aceñes. Pero tamién con un refuerzu especial de les actividaes pa neñes y neños, que son finxos básicos pa siguir calteniendo les tradiciones. Van tener un sitiu propiu en 'La Reciella na Seronda', en tola Plaza.

El programa infantil incluye talleres creativos, como 'Fia la to chapa', 'Pinta y diseña la to obra', 'Recicla cola seronda' y 'Crea la to mascota'; tamién xuegos populares, como la rana, cuerda, carrera de panoyes o piesca de la botella; van vivir una esfoyaza y recibir castañes y sidra del duernu. Amás, l'actriz Olga Cuervo y el músicu David Varela van encargase de l'animación, dende les 11 hores.

La música tendrá munchu protagonismu, y yá entama'l vienres na sesión vermú a sentise cola banda 'Los Gascones', a les 13 hores, que van repetir el sábadu a la mesma hora. El folk, la gaita, el baille y la danza tradicional tarán siempre presentes. La nueche del vienres sedrá del baille, cola 'Nueche en Danza', dende les 22:30 hores, y la del sábadu, a la música, con 'A mover la patuca', dende les 22:00 hores, coles actuaciones de Serendén y el Koku la mazana.

Na plaza habrá puestos del Mercáu Ecolóxicu y Artesanu, con xente artesano trabayando en vivo.

Y nun va faltar el sábadu la Xinta popular. A un preciu de 5 euros podrá disfrutase de pote de berces y arroz con lleche, dende les 14.30 hores.

Otra novedá, ye que'l sábadu pela tarde hai teatru costumista asturianu, en '¡A escena!', cola actuación del Grupu Garrapiellu, de Piarnu, a les 18:30 hores. Van representar la obra 'La criada de tayuela'.

La inauguración oficial de la Seronda sedrá'l vienres a les 19:30 hores, cola actuación de la banda de gaites El Trasno, de Coaña.

 

 

Contador Estadistiques