Skip to content

Los ocho conseyeros del Executivu de Javier Fernández tomen posesión de los sos cargos esti llunes

Mayu 28, 2012 por E.P. / Redacción

La Xunta Xeneral va acoyer, al meudía d’esti llunes, la toma de posesión de los ocho conseyeros que conformen l’Executivu de Javier Fernández. Pela tarde, a les 17 hores, va tener llugar la primer reunión del Conseyu de Gobiernu.
 
L’equipu de trabayu de Fernández va tar formáu por un conseyeru menos que’l de Francisco Álvarez-Cascos tres la decisión del socialista de fusionar Educación y Universidaes con Cultura y Deporte, cartera que va tar en manes d’Ana González, llicenciada en Filoloxía Hispánica y ex direutora del gabinete de la que fora ministra d’Igualdá, Bibiana Aído. El restu de responsables de les conseyeríes son Guillermo Martínez (Presidencia), Dolores Carcedo (Facienda), Graciano Torre (Economía y Emplegu), Esther Díaz (Bienestar Social y Vivienda), Faustino Blanco (Sanidá), Belén Fernández (Fomentu) y María Jesús Álvarez (Agroganadería). En total, cinco muyeres y trés homes.
 
L’actu de toma de posesión va principiar al meudía na sede de la Presidencia, onde los conseyeros llegaron alredor de les 08.45 hores. Tres xurar o prometer los cargos, l’equipu de Gobiernu nuevu va facer la semeya oficial na escalinata y, ente les 12.30 hores y les 14.50 hores, van tener llugar los intercambios de carteres nes sedes de les conseyeríes. Yá pela tarde, Fernández va aconceyar al Conseyu de Gobiernu a las 17 hores na sede de la Presidencia.

Comparte...