Un 73 por cientu de los usuarios que participaron nel nuesu ‘Conceyu Abiertu’ amosó la so disconformidá a la presencia de símbolos relixosos n’edificios públicos. A últimos del pasáu mes de setiembre, l’Ayuntamientu de Llangréu retiró una imaxe de la Virxe d’El Carbayu de la casa conceyu.
Esta decisión llevantó muncha polémica en Llangréu y provocó inclusive momentos de tensión, como nel momentu de la entrega de 5.482 firmes de vecinos contra la decisión del Plenu adoptada con votos a favor d’Izquierda Xunida, Somos Llangréu, PSOE y Ciudadanos. Finalmente, la imaxe retiróse de la entrada de la Casa Conceyu y agora lluz na capiella del asilu de persones mayores de Ciañu.
La entruga que plantegamos en ‘Conceyu Abiertu’ foi ‘¿Habría que retirar los símbolos relixosos de les cases del conceyu?’, a lo qu’un 73 por cientu respondió ‘Sí, nun deberíen tar n’edificios públicos’, por un 27 por cientu qu’escoyó la opción ‘Non, forma parte de la nuesa tradición y trátase de dalgo cultural más allá de la propia relixón’,
Premios Princesa de Asturias
Esti vienres entréguense los Premios Princesa de Asturias y la Fundación entama a lo llargo de la selmana dellos actos protagonizaos polos gallardonaos. Nel nuesu ‘Conceyu Abiertu’ nuevu queremos conocer si los nuesos llectores participen nestos eventos y si-yos presten.