La serie qu'estrenó la TPA esta fin de selmana tuvo datos perriba de la media de la programación infantil en castellanu. El domingu el 7'2% de l'audiencia vio "La moñeca berrona".
Pel so llau, los dos capítulos que s'emitieron de sábadu algamaron un 2'6% (2'1% y 3'2%) de l'audiencia, mientres que los que se dieron de domingu tuvieron el 5'2% de media (7'2% y 3'6%).
Estos datos son especialmente bonos si los contestualizamos nel ámbitu de les audiencies de les programaciones pa neños y neñes. Peppa Pig, el productu más vistu d'ente les emisiones infantiles en castellanu, tien un 5'2% d'audiencia y Bob Esponja malapenes pasa del 3%. Pel so llau, Clan TV, la canal infantil temática de TVE, tien un 2'6% d'audiencia media.
El datu de Los Bolechas ye tamién significativu si tenemos en cuenta que l'anterior intentu de programación infantil na TPA, Presta Asgaya, que s'emitia en castellanu, tenía índices d'audiencia del 0'0%.
Asina, la primer esperiencia de programación en llingua asturiana na televisión autonómica, llegó a axuntar esti domingu nel primer capítulu a 3.000 persones.