“Les llingües son una riqueza; la solución, non el problema”, asegura Alonso

|
“Les llingües son una riqueza; la solución, non el problema”, asegura Alonso

El conseyeru d’Educación y Cultura, Genaro Alonso, reivindicó l’asturianu con motivu de la celebración del Día Internacional de la Llingua Materna. “Les llingües son una riqueza; la solución, non el problema”, afirmó nuna visita al CEE Juan Luis Iglesias Prada.

Énte los medios de comunicación destacó qu’esta xornada que se celebra güei promovida pola UNESCO, qu’esti añu tien el lema ‘Hacia un futuru sostenible al traviés de la educación multillingüe’, “tien una particular importancia pa nosotros porque nun solamente ye reivindicar les llingües maternes, sinón nesti casu reivindicar una llingua materna en situación de minorización como ye l’asturianu, en situación diglósica”. Darréu aseguró “toda potenciación y reivindicación llingüística particularmente ye importante pa esta conseyería”, faciendo referencia a los actos programaos con escolinos y escolines ayeri en Mieres y esta mañana en La Pola Siero.

D’igual forma nos recreos de tolos centros educativos del país lleóse güei un ‘Manifiestu pola llingua materna’ aprovechando la xornada na que “festexamos que nesta tierra tenemos una llingua nuestra, vuestra, de toos y toes”. Nel mesmu espónse a los neños y neñes ocho razones pa defender la llingua de los sos güelos que fina con un concluyente “porque saber asturianu ye saber algo más qu’una llingua: ye un sentimientu y una oportunidá”.

Na semeya, Alonso mientres la visita fecha ayeri al Colexu d'Educación Especial Juan Luis Iglesias Prada, de Sama, xunto al presidente de la Mancomunidá del Valle del Nalón, Tomás Cueria; el direutor xeneral d'Ordenación Académica y Innovación Educativa, Francisco Laviana; l'alcalde de Samartín del Rei Aurelio, Enrique Fernández Rodríguez; y parte del profesoráu y l'alumnáu, con motivu de la II Xornaes de Puertes Abiertes de la escuela.

 
Contador Estadistiques