La mar de Xixón, en concreto El Muelle, ye l’escenariu del videoclip de ‘El barquín’, cantar del discu-llibru ‘Kikirikikí’ d’Alicia Álvarez que yá va pela so segunda edición. La composición “ye un cantu a la llibertá que munches veces nun algamamos polos nuesos propios mieos”.
“¡Ai, probitín barquín!” repite un tema que cuenta cola participación da David Varela, col acordión, y de Xana y Mael Guardado Álvarez, a los coros. Los cuatro apaecen nel videu xunto con otros munchos neños y neñes que baxen de Cimavilla y se dexen ver n’espacios como la rula antigua, la Cuesta’l Cholo o la punta Lequerique.
Dende ehí comprueben cómo’l barquín, que protagoniza la embarcación ‘Itsas Izar’, sal a la mar después de tiempu atracáu al imaxinar “mil peligros, como tantas neñes y neños na infancia”, pero que va alcontrar nesti cantar “la fuercia pa vencer los sos mieos y esfrutar por fin de la mar”. Una guapa pieza adiovisual, realizada por Cortexiphan, la primera del discu-llibru ‘Kikirikikí’, nel qu’Álvarez compón canciones “delicaes n’asturianu pa neñes y neños, que falen de los sentimientos, les emociones o los mieos a traviés de les historias d’animalinos, bichos y otros tienros personaxes”, y que ta acabante d’algamar la so segunda edición de la mano de La Fabriquina.