Francisco Álvarez-Cascos fixo esti xueves en Cuadonga’l so primer discursu como presidente del país nun Día d’Asturies. El llíder de FAC señaló que quier construyir “una Asturies con oportunidaes reales d’emplegu y de prosperidá”.
El presidente nacional instó a trabayar en comuña ante unes circunstancies “esceicionales”, caracterizaes por “l’estancamientu del crecimientu, les tases altes de paru y el deterioru de los niveles de bienestar”. Tamién fixo una llamada “clamorosa, rotunda y hasta angustiosa” a dir “toos xuntos na direición bona”.
Tres aniciar la so intervención con un recuerdu especial a los emigrantes asturianos, el xefe del Executivu invitó a toos a mantenese lloñe del pesimismu y de la frivolidá porque “ye precisamente nos momentos difíciles onde se fragüen y consoliden les ferramientes morales más auténtiques, como l’amor a la verdá, la solidaridá, la capacidá d’iniciativa y el compromisu con una distribución xusta de la riqueza”.
Por último, Álvarez-Cascos espresó’l so deseu de que la fiesta de Cuadonga y el Día d’Asturies reactiven el propósitu de tolos asturianos de “redoblar los sos esfuerzos y multiplicar la so xenerosidá pa superar cuanto antes les dificultaes presentes, y pa construyir proyeutos nuevos d’esperanza na Asturies nueva”. “Una Asturies más solidaria; una Asturies más acoyedora y abierta al mundu; con oportunidaes reales d’emplegu y de prosperidá pa toos”, concluyó.
Comentarios
L'8 setiembre ye la nuesa fiesta nacional. Cuadonga, magar les esaxeraciones que podia haber, tevo como consecuencia la costitución d'Asturies como estéu, mentes que lo de la Xunta de 1808 (istitución creyada polos castellanos), en qué paró? Na "Provincia de Oviedo". Ta perclaro lo que tenemos que celebrar.