El conseyeru d'Infraestructures, Mediu Ambiente y Ordenación del Territoriu dixo que marzu o abril, podríen ser feches apropiaes pa decidir sobre la incineradora.
Buendia afirmó que "ta claro que'l tiempu apremia" polo qu'hai que tomar una decisión lo primero posible. Asina se manifestabe a la so llegada al actu de celebración de la V Edición de la Gala del Reciclaxe de Coxersa. Recordó que'l plazu de tramitación de la planta ye de 72 meses y destacó qu'hai munches coses pa facer pa que la planta pudiere funcionar y, poro, ta na llende. "Ye lo que me preocupa y sigue preocupándome, y espero qu'esa preocupación fuere a treslladala a otros grupos", dixo Buendía.
Indicó que nesti momentu, dempués de los conceyos "intensos" col PP y con IU pa falar de los temes y intercambiar opiniones, impúnxose un pequeñu periodu de reflexón nel que caún tará llevándolu a los sos órganos y a les sos bases pa comentalu y a de magar ehí tomar la decisión apropiada.
"Yo agora tampoco quiero entrar más nel tema porque tamos nesi periodu de reflexón y tarán intercambiándose opiniones a nivel yá de partíos políticos y prefiero nun comentar nada más nesti momentu. De magar ehí, como Gobiernu tendremos que tomar la decisión que seya oportuna y como presidente de Coxersa pues, llóxicamente, convocar esta Xunta, debatila, y tomar la decisión que procesa", dixo.