La minería del carbón vive la tercer xornada de paru tres nun haber alcuerdu na reunión de la Comisión

La reunión de la Comisión del Siguimientu del Carbón terminó ensin alcuerdu nengún, polo que los sindicatos mantienen les dos xornaes de fuelga nel sector. Pese a nun haber paru’l martes, entamáronse cortes de carreteres n’Asturies.
 
Al traviés d’un comunicáu, la Federación d’Industria de CC OO calificó l’alcuentru d’ayeri de "decepcionante y ensin conteníu" y vaticina "una folada de crispación nes cais" dau "el descontentu y les duldes esistentes nes zones mineres". Asina, CO OO y UXT mantienen les dos xornaes de paru previstes pa güei y mañana a les que tán llamaos más de 8.000 mineros. "Nuna reunión que se presumía podía enteabrir les puertes a la situación difícil que se prevé pal sector, agora la negativa del Executivu de Rajoy a dotar con una partida presupuestaria suficiente pal mantenimiento de l’actividá dexa poques alternatives a les zones mineres", reprochen dende’l sindicatu.
 
El siguimientu de la fuelga, al igual que la selmana pasada, ta siendo total en tol sector a nivel estatal. N’Asturies hubo dellos cortes de carreteres esta mañana, en Muros y en Campumanes. Tamién nel Güerna na so parte lleonesa. Hai que destacar qu’ayeri los trabayadores llevantaron barricaes, mañana y tarde, en dellos puntos del país de manera sorpresiva y ensin tener en cuenta a los sindicatos. Otra manera, nos pozos Candín y Santiago mantiénense enzarraos cinco mineros dende’l llunes como protesta ante los recortes previstos al carbón pol Gobiernu estatal

secciones: