Skip to content

L’ALLA abre esti llunes el plazu de matrícula pa los cursos de la UABRA

Mayu 18, 2012 por Pablo R. Guardado

Cangas del Narcea va acoyer, del 30 de xunetu al 10 d’agostu, una edición nueva de la Universidá Asturiana de Branu (UABRA). El plazu de matrícula pa los cursos qu’entama l’ALLA abre’l llunes y termina’l vienres 1 de xunu.
 
Al igual que n’años anteriores, les persones interesaes n’acudir a la UABRA van poder escoyer ente trés cursos: l’elemental de llingua asturiana, l’avanzáu y el de gallego-asturiano (segunda fase). A ellos hai que sumar los d’afondamientu cultural y llingüísticu, d’una selmana de duración (35 hores llectives). Asina, na primer selmana, la UABRA plantega’l cursu de ‘Capacitación pa la Traducción al Asturianu’, empobináu por Cristina Valdés Rodríguez; ‘Cursu de Comunicación Periodística’, coordináu por Xosé Antón González Riaño; y ‘Internet y Escuela. Nueves aplicaciones socio-educatives’, a cargu de David Menéndez Palacio.
 
Yá na segunda selmana, del 6 al 10 d’agostu, van impartise ‘Ecoloxía y Mediu Ambiente n’Asturies’, dirixíu por Carlos Lastra López; ‘Cantares, bailles ya instrumentos musicales asturianos’, empobináu por José Antonio Gómez; y el ‘Cursu d’aniciu a la investigación dialeutal y de tradición oral’, a cargu de Xosé Lluis García Arias. Les persones interesaes en participar en dalgunos d’estos cursos d’afondamientu cultural y llingüísticu, o en cualquier de los trés cursos principales, pueden atopar información sobre los mesmos, asina como sobre los costes de matriculación, nel apartáu de la UABRA na web de la institución académica.
 
Prueba de conocencia de mayu
 
Hasta’l xueves próximu, 24 de mayu, va permanecer abierta la matrícula pa la segunda prueba semestral de conocencia de Llingua Asturiana. Ésta va celebrase’l sábadu 26 de mayu, a partir de les 9.30 hores, na Facultá de Formación del Profesoráu y Educación (antigua Facultá de Ciencias de la Educación), nel campus de Llamaquique.
 
Como ye vezu, la prueba va tar dividida en dos partes: una estaya llingüística y otra de llingua y sociedá. La primer d’elles principia con una prueba de teoría gramatical, pa llueu dar pasu a una práutica escrita y otra oral, mentes que la segunda evalúa’l conocimientu del allugamientu del asturianu dientro de la sociedá asturiana y del procesu de normalización llingüística. La xente interesao en facer l’esame puede solicitar información sobre la prueba de conocencia nel teléfonu 985 211 837. La hora pa formalizar la matrícula na sede de l’Academia de la Llingua Asturiana (ALLA) ye de 9 a 15 hores y de 16 a 19 hores, de llunes a xueves; y de 9 a 14 hores, los vienres.

Comparte...