El Bloque por Asturies critica la política económica del Gobiernu

|

El Bloque por Asturies vien de calificar de “fracasada” la política económica del Principáu. Consideren que’l aumentu del paru n’agostu en 1281 persones amuesa la “incapacidá pa crear empléu estable y de calidá” y ven un futuru “esmolecedor”.

“Un escenariu murniu, negativu y esmolecedor, con más paru, más precariedá y más crisis”, asina define’l Bloque por Asturies la coyuntura llaboral nos prósimos meses. Afirmen tamién qu’esta situación va medrar cola aplicación de la Reforma Llaboral española, los recortes n’inversión pública y l’aplicación de la Llei d’Axuste aprobada nel Parllamentu asturianu.

Según los nacionalistes “les medides económiques tomaes polos gobiernos d’España y Asturies nun avancen na creación d’empléu”, amosando’l so esmolecimientu pola xuba del paru n’Asturies nun añu nun 6’61%, lo que son casi 73.000 persones en paru en tola Comunidá Autónoma.

Sobre la contratación
El Bloque por Asturies calificó tamién de “mui grave” que los contratos indefinidos baxaran nun 25’98% en rellación a xunetu y los temporales medraran un 10’79% nun añu. Según el BA, esto “confirma l’aumentu de la contratación inestable y precaria”.

 

Contador Estadistiques