El Senáu refuga los vetos a la reforma llaboral

|

La Comisión de Trabayu ya Inmigración del Senáu, con competencia llexislativa plena, refugó los vetos presentaos por ERC e ICV a la reforma llaboral na Cámara Alta y entamó l'alderique de les 289 enmiendes que se votarán a lo llargo del día como pasu previu al regresu de la reforma llaboral al Congresu.

Dempués de la votación, la portavoz del PSOE nel Senáu, Carmela Silva, felicitóse del refugue de los vetos y resaltó la importancia de que la Cámara Alta pueda collaborar na meyora de la reforma llaboral incorporando enmiendes al testu.

   "Podremos ser partícipes activos d'una reforma llaboral que ye necesaria pa la xeneración de trabayu nel nuesu país", señaló Silva, tres de celebrar que fueren los más de los grupos los que dexaron qu'esto ocurra, ente los que s'alcuentren el PP, el PSOE, PNV y CiU.
   Anque, arremetió escontra'l Partíu Popular por criticar la reforma ensin presentar nenguna alternativa y por llimitase otres vuelta más al "argumentariu" ensin presentar conteníos. Asina, pidió-y que dexe d'engañar a los españoles y que pase "de la demagoxa a la propuesta y de la frase fecha a esplicar qué reforma llaboral fadría".
   En cuantes a les enmiendes, Silva mostróse convencida de que'l Senáu sofitará munches de les enmiendes del PSOE y de les siete transaccionales que se presentaron el martes, al tiempu qu'aseguró que'l so partíu nun sofitará les enmiendes del PP referíes a los autónomos y la de CiU que trata les causes oxetives del despidu.
   "Tamos convencíos de que tendremos sofitos suficientes pa qu'esa enmienda se valte", señaló Silva, después de considerar qu'estes enmiendes nun puen salir adelantre por cuestiones de "rigurosidá y responsabilidá".

Contador Estadistiques