Los precios suben un 1,2% n'abril

|

L'Índiz de Precios de Consumu (IPC) aumentó un 1,2 por cientu n'abril n'Asturies en comparanza con marzu, un puntu más que nel conxuntu del Estáu (+1,1%).

D'esta manera, la tasa interañal álzase al 1,6 por cientu n'Asturies y al 1,5 por cientu n'España, según datos publicaos güei pol Institutu Nacional d'Estadística (INE), recoyíos por Europa Press.
    
El repique del IPC d'abril débese, principalmente, a la subida de los precios de la ropa y el calzáu, propiu de la nueva temporada primavera-branu. En concreto, olvidánronse un 11,6 por cientu nel Principáu y un 9,5 por cientu na media nacional.
  
N'abril tamién s'elevó'l tresporte, un 1,4 por cientu n'Asturies y un 1,5 por cientu n'España, por cuenta a la so vez del encarecimientu de carburantes y llubricantes.
  
Otru grupu que tuvo una repercusión positiva nel IPC mensual foi la vivienda, que subió un 0,7 por cientu a nivel autonómicu, la mesma cifra qu'a nivel nacional, pol repique de los precios pa gas y, en menor midida, del gasóil pa calefacción.
  
Tamién aumentaron llixeramente hoteles, cafés y restoranes con un 0,2 por cientu y Medicina cola mesma subida, anque menguó la partida d'Ociu y Cultura con un -0,4 por cientu.
  
Pela contra, baxaron nes comunicaciones --un 0,9 por cientu nel Principáu y nel país, pol descensu de los precios de servicios telefónicos--; en menaxe una subida del 1,1 por cientu y n'alimentos y bebíes non alcohóliques y bebíes alcohóliques y tabacu, que s'abarataron una décima.

Contador Estadistiques