Ganaderos tiren en Villaviciosa 12.000 llitros de lleche

|

Decenes de ganaderos protagonizaron una protesta en Villaviciosa pola situación qu'atraviesen los profesionales del sector llecheru, "ante les baxaes inxustificaes" del preciu.

Los ganaderos echaron a una escombrera na parroquia Cazanes 12.000 llitros de lleche, como señal simbólica de protesta énte lo que consideren una situación llímite.
  
La movilización entamóla Ganaderos Uníos y el so presidente, Pedro Egocheaga, cargó contra les "inxustificaes" baxaes del preciu de la lleche per parte de la Industria, que "afueguen" a los productores, dexándo-yos "a un tris de zarrar". Dixo que nun ye namás una midida qu'afecte a los profesionales d'Asturies, porque los de Galicia o Castiella y Lleón tamién tán sufriendo perxuicios.
  
En declaraciones a Europa Press, Egocheaga dixo que se sienten solos y sin nengún apoyu per parte de les Alministraciones. Amás fizo un llamáu a tolos profesionales pa que participen en protestes d'esti tipu y nun sigan "acomodaos" ante lo que ta pasando nel sector. "Sentímonos desprotexíos", señaló Egocheaga, qu'alvirtió de la posibilidá de nueves movilizaciones.

Contador Estadistiques