L'alcalde de Lleón diz qu'un debate sobre Sama-Velilla nun beneficia

|

L'alcalde de Lleón, Francisco Fernández, dixo qu'entrar nun debate políticu sobre la construcción de la llinia Sama-Velilla nun beneficia a la postura de Lleón contra'l proyeutu.

Fernández pronuncióse d'esta manera a preguntes pol malestar manifestáu polos integrantes del movimientu cívicu contra la llinia d'alta tensión tres la última visita a Lleón del presidente del Gobiernu, José Luis Rodríguez Zapatero, na que nun se posicionó a favor nin en contra de la execución de dicha infraestructura.

"Entiendo'l disgustu de la Plataforma", aseguró, por nun llograr una declaración de refugu "firme" de Rodríguez Zapatero contra la iniciativa que promueve Rede Eléctrica Española (REE). Sicasí, puntualizó que les declaraciones del presidente del Estáu tampoco foron a favor de la Sama-Velilla, sinón que simplemente se llendó a espresar la conveniencia de facer compatible la necesidá enerxética cola preservación del mediu ambiente.
  
Pa Fernández, "la meyor manera" de rebatir a les persones que creen necesaria la Sama-Velilla ye facer lo qu'hasta'l momentu fizo'l movimientu cívicu en contra de la llinia, con "datos, argumentos y estudios" que demuestren que'l proyectu ye innecesariu.
  
Na so opinión, dar el pasu d'incluyir nes reivindicaciones un mensaxe políticu ye una cuestión que val pa que les organizaciones polítiques aprovechen "que'l Pisuerga pasa per Valladolid" y esta postura "pa nada" beneficia al movimientu cívicu nin al debate.

Amás, espresó'l so deséu que la postura común y la unión esistente en Lleón en contra del proyeutu calténgase porque "les coses taben faciéndose bien".
  
A lo último, manifestó la posibilidá de que delles organizaciones o coleutivos quieran actuar dende'l puntu de vista políticu, al entrar nel periodu preelectoral, polo que plantegó que diches entidaes reflexonen pa caltener "la oxetividá y la calma" sobre esta cuestión.
  
Francisco Fernández realizó estes declaraciones nel Auditoriu Ciudá de Lleón, tres l'actu inaugural de la esposición 'Ramón Rubial, Lehendakari: La memoria rescatada de Euskadi', que la primer vez muéstrase fuera del País Vascu.

Contador Estadistiques