Francis Bacon. La cuestión del dibujo

10 Payares, 2017
hasta el: 
8 Abril, 2018
Francis Bacon. La cuestión del dibujo

La exposición Francis Bacon. La cuestión del dibujo confronta el mito mantenido durante años de que Bacon no dibujaba: el mismo autor así lo afirmó en varias ocasiones. Sin embargo desde su fallecimiento en Madrid en 1992 han salido a la luz diversas evidencias que ponen de manifiesto no solo que Bacon sí dibujaba sino que, además, era un autor prolífico en esta técnica. Por si fuera poco, sus dibujos 'desmienten la idea de que sean meros trabajos preparatorios o simples divertimentos: muy al contrario, son piezas en las que se advierte el empeño y la voluntad de que tengan sentido por sí mismas', afirma Fernando Castro, comisario de la exposición junto a Umberto Guerini.


Las 73 obras expuestas forman parte de la colección The Francis Bacon Collection of the Drawings Donated to Cristiano Lovatelli Ravarino. De estas 73 obras, 15 se podrán ver por primera vez en España en el Centro Niemeyer y dos de ellas, 'Pope' y 'Crucifixion', ambas de 1992, destacarán por sus grandes dimensiones de dos metros por dos metros, lo que refleja el propósito artístico y no de mero boceto de los dibujos del autor.


El propio Cristiano Lovatelli asegura que esta es 'la exposición más completa realizada hasta el momento' con los dibujos del autor irlandés.

La esposición Francis Bacon. La cuestión del dibuxu confronta el mitu calteníu mientres años de que Bacon nun dibuxaba: el mesmu autor asina lo afirmó en delles ocasiones. Sicasí dende'l so fallecimientu en Madrid en 1992 salieron a la lluz diverses evidencies que ponen de manifiestu non solo que Bacon sí dibuxaba sinón que, amás, yera un autor prolíficu nesta técnica. Por si fora poco, los sos dibuxos 'desmienten la idea de que sían meros trabayos preparatorios o simples divertimentos: bien al contrariu, son pieces nes que s'alvierte l'enfotu y la voluntá de que tengan sentíu por sí mesmes', afirma Fernando Castro, comisariu de la esposición al pie de Umberto Guerini.


Les 73 obres espuestes formen parte de la colección The Francis Bacon Collection of the Drawings Donated to Cristianu Lovatelli Ravarino. D'estes 73 obres, 15 podrán vese per primer vegada n'España nel Centru Niemeyer y dos d'elles, 'Pope' y 'Crucifixion', dambes de 1992, van destacar polos sos grandes dimensiones de dos metros por dos metros, lo que reflexa'l propósitu artísticu y non de meru bocetu de los dibuxos del autor.


El mesmu Cristianu Lovatelli asegura qu'esta ye 'la esposición más completa realizada hasta'l momentu' colos dibuxos del autor irlandés.
Hora:

Sitiu: 
Centru Cultural Internacional Oscar Niemeyer
Localidá: 
Avilés
Tipu d'eventu: 
Esposiciones
Contador Estadistiques