El Conceyu de Carreño declara persona non grata al arzobispu pol so apoyu al obispu d'Alcalá de Henares

Un moción presentada por UNA-Bloque en Carreño pa declarar a Jesús Sanz persona non grata nel conceyu salió alantre col apoyu del PSOE, IX, PCPE y UICA. La razón, la so defensa al obispu d’Alcalá poles sos declaraciones sobre los gais.
 
El Plenu municipal aprobó esta moción ensin el beneplácitu del PP, Foro Asturias Ciudadano y Carreño Unido. Asina, el Conceyu de Carreño declaró al arzobispu d’Uviéu persona non grata y vetáronlu nos actos oficiales que se celebren nel municipiu. Según esplica Unidá Nacionalista Asturiana (UNA)-Bloque por Asturies, la razón de la presentación de la moción vien de la defensa que fixo a Juan Antonio Reig Pla poles sos declaraciones homófobes nun sermón televisáu por TVE en Selmana Santa. Sanz señaló que Reig dixo “lo que cualquiera de los obispos podemos y debemos dicir en virtú de lo que creemos" y que’l so compañeru yera oxetu d’una ofensiva de los lobbies gais.
 
“UNA-Bloque Por Asturies considera que les manifestaciones feches por estos representantes de la xerarquía católica entren dientro d’una campaña d’acosu y d’estigmatización de les persones que tienen una opción sexual non heterosexual”, apunta el conceyal nacionalista Roberto Holgado. “Creemos que la xerarquía católica actúa como inquisidores guardianes d’ una moralidá regresiva y intolerante”, continúa l’edil, qu’esplica que llevó al Plenu esta moción porque “ye deber d’esti Ayuntamientu salvaguardar la llibertá y la dignidá de les persones del nuesu conceyu que tienen una identidá de xéneru y opción sexual diferente a la heterosexual”.

secciones: