Carlos X. Blanco

Subscribe to Carlos X. Blanco feed
País Astur
Updated: fae 3 hores 2 min

Del nacionalismo al federalismo. Nacionalismo e Imperio

17 Ochobre, 2015

Del nacionalismo al federalismo. Nacionalismo e Imperio


Una reflexión sobre la dimensión de los conceptos de "nación" e "imperio", en relación con la posible articulación de Europa y de la vertebración de nuestras "Españas".

Continuar leyendo en:

Nacionalismo e Imperio (I) - El Manifiesto

Nacionalismo e Imperio (y II) - El Manifiesto



Artículo en dos entregas sobre el nacionalismo y el futuro de Europa. Un poco largo, pero merece la pena leerlo.

En el blog Spengleriana.

En la Revista La Razón Histórica.

Artículos relacionados sobre Confederalismo y Las Españas (en Rebelión)

-La España Confederal.

-El Socialismo de cada patria.

Jesús J. Sebastián: España ¿federación o autodeterminación?

Categoríes: Canal Blogues

Venga: pongamos la cama.

26 Setiembre, 2015


El xacíu yá namás salir de la infancia tienme dicho qu´una fulana que pa encima pon la cama ye fata, más que fata y requetefata. El xacíu tamién, yá na mediana edá, díxome apocayá qu´una parte del “soberanismu” ye una parte fulana, qu´amás d´indecente, ufre´l llechu, con sábanes llimpies y arume de roses, música seliquino y copina de xampán.

Vieno al nuestru Principáu (el de verdá, non el Principat de los mediterránios), una vez, el Jorge Pujol, supuestu lladruepu, presuntu butifarru y vieno a cuntanos qu´Asturies yera España, que nun tenía malapenes identidá, que nun tenía conciencia. Que pa conciencia ya identidá, Catalunya. Lleí eso en Les Noticies, tornao al bable soft que se gastaba nesi tabloide. Tamién, una vegada, esperando´l turnu del barberu, lleí nun suplementu a Artur Mas. Decía esti pujolianu, de xuro butifarreru él tamién, que Catalunya yera “más Europa”. Que´l so aniciu yera carolinxiu, francu, xermánicu. Estiraba´l mitu de la Catalula europea énte la España medio mora. Sarcasmu de los sarcasmos una y bones qu´un país catalán hipotéticamente dixebráu diba ser un país islamizáu a esgaya, de los que más, arriendes de ser de los más corruptos y deslocalizaos del Vieyu Continente. Xuan Carlos, sultán de Les Españes, neto que Pujol y Mohamed de Marruecos tendrán un día que danos desplicaciones sobre la Gran Deslocalización d´empreses butifarreres nel norte d´África, y del recambeu demográficu: charnegos por magrebís na etnopolítica planificada pola Generalidá... Cuarenta años violando la Constitución en materia llingüística y remanando perres públiques (tamién míes) pa esparder les fantasíes de los “Paises Calatanes” y demás ideoloxemes diarreicos, tienen una trestienda. Hai que mirar embaxu les xilabes y los sayones catalanistes, a la lluz de la media lluna. Y ehí tará la clave.

Podemistes, soberaniegos, independentistes llariegos  y “voceros”, toos asturianos, defendíen l´”autodetermín” nes redes sociales y n´”actos” sofitantes. De xuro que los vistis en semeyes. La estelada hermanada cola “asturina”... Esperando ser bonos escolinos de la fauna irresponsable d´Esquerra, de les Cups, de los altermundistes, de la birretina, del gorru frixiu masón, de la “solidaridá de los pueblos”... De xuro, los nuesos radicales del bable y la gaita van poner la cama: o dar más privilexos pa los catalanes si se queden, o pagar los gastos d´emancipación durante un sieglu o más, si se van. Artur Mas paez una universitaria comodona, pija, mimada. Quier colar de casa, quier apartamentu propiu, pero les factures... págales papá. Asturies, polo visto, tuvo muncha comprensión de parte d´esos dixebriegos mediterránios. Han metese vuestedes nos foros catalanistes y lleer lo que dicen perendayuri sobre´l “bable”, sobre la nuestra Historia, sobre´l nuestru cuchu, el nuestru fedor, el nuestru españolismu pelagianu, la nuestra mendicidá cuencaminerista y fondominerista... ¿Querrá la nuestra izquierda soberaniega esconsoñar d´una vez? ¿Tan difícile ye lleer en catalán, o tar al tantu del presupuestu nacional? ¿Pa cuando un nacionalismu asturianu fechu por persones adultes?


Categoríes: Canal Blogues

[Nueva Entrada del Blog SPENGLERIANA]: Reconquista o Esclavitud.

23 Setiembre, 2015

[Nueva Entrada del Blog SPENGLERIANA]: Reconquista o Esclavitud.

Es un hecho comprobado que la España mora, al-Andalus, fue una sociedad esclavista. Su modo de producción se acercaba, en muchos aspectos, al de un “capitalismo”, capitalismo esclavista, muy desarrolado en comparación con las rudimentarias estructuras agropecuarias de los reinos cristianos. 

(...)

Pa siguir lleendo: SPENGLERIANA

Categoríes: Canal Blogues

[Nueva Entrada del Blog SPENGLERIANA]: Europa Amenazada

23 Setiembre, 2015

Europa amenazada

Europa está amenazada. Nunca antes ha sufrido una amenaza de esta índole. Y lo peor de una amenaza no consiste en el carácter salvaje, brutal, de la misma, sino en la incapacidad del amenazado para reconocerla, en la impotencia y en la cobardía.

La amenaza es muy superior a la que, en su día, años 30, representaron las dos ideologías totalitarias del nazismo y el bolchevismo. Éstas, a fin de cuentas, eran precisamente eso, “ideologías”, productos degradados de la Ilustración europea. Un mismo fondo común y una misma raíz conceptual hubo para el liberalismo, el marxismo y el nacional-socialismo, detectable por debajo de sus aparentemente enormes abismos de separación recíproca.

(...)

Pero esta amenaza de hoy, el islamismo, es distinta y definitiva. No nos jugamos la supervivencia de una visión –unilateral del Mundo, nos jugamos la supervivencia de una Civilización.

Pa siguir lleendo: SPENGLERIANA

Categoríes: Canal Blogues

[Nueva Entrada del Blog SPENGLERIANA]: Nacionalismo Identitario

23 Setiembre, 2015

[Nueva Entrada del Blog SPENGLERIANA]: Nacionalismo Identitario

Xaviel Vilareyo, en un texto luminoso, nos invita a reconocer que todos los individuos y colectivos humanos somos, de alguna manera “identitarios”. Lo que cambia, lo que experimenta variación es, precisamente, aquello con respecto de lo cual fijamos una identidad.

Pa siguir lleendo: SPENGLERIANA

Categoríes: Canal Blogues

[Nueva Entrada del Blog SPENGLERIANA]: Las Españas

22 Setiembre, 2015

Las Españas

Fuerzas muy poderosas se están desatando en estos momentos. Se trata de una liberación de energía hasta ahora atrapada en el interior del hombre-átomo, y la explosión nuclear va a afectar a todo el contorno de Occidente

Pa siguir lleendo: SPENGLERIANA

Categoríes: Canal Blogues

[ENTRADA DEL BLOG SPENGLERIANA]: Menéndez Pelayo y Las Asturias

22 Setiembre, 2015

Menéndez Pelayo y Las Asturias

Invitamos al lector a leer reposadamente estas palabras de don Marcelino Menéndez Pelayo referidas a la unidad de las dos Asturias: las Asturias de Oviedo y las Asturias de Santillana. Desde 1833 se han dado las espaldas, y es preciso recontruir esta unidad. Ello ha de formar parte de un programa muy ambicioso, a saber, reconfigurar las Españas de acuerdo con criterios históricos, étnicos y federales. Una España federal unida en la diversidad y formando parte de una gran Europa, guardiana de la libertad y celosa de sus tradiciones. 

En el ámbito céltico de la gran Iberia, debe re-crearse una gran unidad de autogobierno y etnicidá, Las Asturias. Debemos el conocimiento de este texto a nuestro llorado Xaviel Vilareyo (1967-2015).

Pa siguir lleendo: Spengleriana

Categoríes: Canal Blogues

Nacionalismo e Imperio [NUEVA ENTRADA EN "SPENGLERIANA"]

19 Setiembre, 2015

[NUEVA ENTRADA EN "SPENGLERIANA"]

Nacionalismo e Imperio. Reflexiones de la mano de Alain de Benoist y Guillaume Faye.

Carlos Javier Blanco Martín.

Doctor en Filosofía (España).

 Publicado en la Revista La Razón Histórica. Número 30 (2015).

LA RAZÓN HISTÓRICA. Revista hispanoamericana de Historia de las Ideas. ISSN 1989-2659  

Resumen.

Presentamos una serie de reflexiones sobre la evolución del concepto de nacionalismo y nación, en el contexto de una teoría confederativa de la Civilización Europea en la que se combinen las lealtades locales, regionales y nacionales con el soberanismo unificado de un Imperio (aglutinante) europeo.

Palabras clave: nación, nacionalismo, Imperio absorbente, Imperio aglutinante, Civilización.

Abstract.

We present a series of reflections on the evolution of the concept of nationalism and nation, in the context of a confederal theory of European civilization in which local, regional and national loyalties with the unified European Empire (binder) sovereignism will be combined.

Key words: nation, nationalism, absorbent Empire, binder Empire, Civilization.

Siguir lleendo:Spengleriana

Categoríes: Canal Blogues

Char la presona

29 Agostu, 2015

despedida-soltera.jpgVamos p´atrás. Apocayá lleí nun llibru sobre les costumes asturianes de mui vieya data, que les práutiques de cortexu enantes de la boda yeran tamién enrevesoses, masque nun tanto como agora. Lleí sobre vezos que los mozos y les moces teníen de gastar, acordies coles más estrictes normes, normes bien estremaes de les d´otres rexones y países pero, sobre manera, normes estremaes de les d´agora. Por exemplu, dábase´l casu d´atar a los novios, futuros maríu y muyer, a un poste y arrodialos con fumo pa fumigar malos espíritus. Ancestral y primitivo, de xuro, pero al paecer tala práutica dábase. Y ¿qué me dicen vustedes del vezu de “char la presona”. Al paecer, la moza arropiábase hasta´l pescuezu dientro la cama y, talamante como si tuviera enferma, recebía al pretendiente ellí dientro, afogada, en compaña vixilosa de la ma d´ella, pues una cosa yera recibir mozos en casa y otra ser muyer fácile y putón verbeneru. ¿Qué no fadríen les moces andaluces al traviés de la rexa anantes de tou posible casoriu, que les nuestres probes damiseles astures-pela cueta- cortexaben neto que si tuvieren a piques de morrer? Más estraño y fuera de toa comprendoria yera´l vezu de baxar la cama de la chavala al pisu baxu pa que se pudiera dar audiencia a los mozos casaderos cola cercanía de los pás d´ella, qu´asina nun abandonaben los llabores llariegos o tomar una parva demientres había visita honesta y ensin luxuria. Pero estresante, lo que se diz estresante, yera´l vezu de tener que facer trampes nes siguientes condiciones: si los pás consentíen que se vieren solos los mozos enriba, nel cuartu d´ella, metía na cama y refaxada como Tutankamón, mentes los vieyos permanecíen abaxo, había mester el pretendiente de dar con un palu nel suelu, pa que los vieyos lu sintieren abaxo y nun se dieran sospeches d´actos deshonestos. Imaxínome a los mozos engañadores dando col palu y dando´l pegu. Males fecundaciones y males proxenies teníen que venir daquella, anque nun fora cuando la lluna llena.


Pero yo entrúgome: ¿daveres avanzemos? ¿Ye´l negociu actual de les “despidides de solteros (y solteres”) un progresu en comparanza coles práutiques de char la presona d´amunchayá? Siempres me dará muncha más vergüenza d´esos shows, d´esos tangas, d´esos envilecimientos horteres y prevocadores de voltura. Ye meyor volver a lo d´enantes, y que los espíritus y la moral queden bien fumigaos.


Categoríes: Canal Blogues

Ganó Zarquino.

25 Mayu, 2015


Yérase una vez una tierrina mui guapa, onde la xente vivía de lo que daba la Casería. Paecía la Comarca de los hobbits, pero fuera un Reinu, amunchayá, un gran Reinu que salvó a Europa d´una gran amenaza saurónica.


Depúes vino un foriatu, de nome Zarquino, y apienzó a engochalo too, a facer furacos nes montañes y a trayer xente d´otres fasteres, mediu muertos de fame, xente que nun yeran hobbits. Sacaron piedra prieto pa que Zarquino arriqueciera, y punxeron ximenees y fumarees irrespirables. Llegó un momentu en que cuasi yeran más los foriatos que los medianos y aquellos ficieron una Revolución. Quemaron caseríes, baltaron horros, volaron la Cámara Santa, frañeron les reliquies, apellidaron a Pelayo Bolsón de facista, proclamaron l´odiu infinitu a España, y al país hobbit y al Fascismu ubicuu, y echaron la culpia a los indíxenas medianos de nun tar favor de la Revolución o del Progresu. 


Los indíxenas medianos foron movilizaos pa sirvir café a los turistes y falar un bable oficializáu y "puestu en valor" en pro del seutor hosteleru, y hubieron malviender los praos pa facer répliques esautes de l´arquitectura de Benidorm. Los fíos de la xente que traxo Zarquino punxeron delantre de los sos apellíos foriatos los consabíos "Xicus", "Xurdes", etc. pa disimular l´odiu infinitu a la tierra que los agospió. 


De magar entós, la Comarca hobbit vota revolucionario, vota a Zarquino, vive nel pasáu preferíu, non el d´un Pelayu xenófobu y "protofascista", sinón el pasáu más recién de la Mina esencial del Cuencaminerismu esencial, de la Revolución altermundista, de la Primavera eterna onde hasta los vieyos vuelven a tener acné y esplosión d´hormones. Onde PODEMOS pautar colos Zarquinos de tola vida, y convertirse en reservoriu bablegaiteru, mediupensionista y básico-rentista d´Occidente.

Categoríes: Canal Blogues

Anschluss...

23 Mayu, 2015

Anschluss...


Agora que yá nun ye quien a defendese, porque´l nuestru amigu Vilareyo descansa pa siempres, nun puedo callar nin un día más. Quiero denunciar una maldá y una insidia que se llevanta, va años, contra les sos teoríes. Primero, porque ye mentira, segundo porque ye una maldá y una "reductio ad hitlerum" de lo más despreciable.

Dizse davezu que Vilareyo defendía un Anschluss pa territorios vecinos al actual Principáu d´Asturies. Y dizse asina, usando´l términu alemán que, inocentemente tornáu vien a significar "anexón". ¿Inocentemente?

Anexón puesto n´alemán yá moviliza referencies nacionalsocialistes, imperialistes, supremacistes. Yá supón imponer un nuevu status quo contrariu a la voluntá de los suxetos, que se camuden con ello en víctimes pasives d´una ideoloxía fanática.

Pues ye mentira. Ye una mentira indina.

Vilareyo nun defendió dengún Anschluss, y namás que tuvo´l bravén de facer lo que cuasi naide más fizo: divulgó los rasgos d´asturianidá qu´hai fuera de les actuales llendes alministratives de la Comunidá Autónoma del Principáu d´Asturies. Eso ye ser "hitlerianu", "tronáu" y "friqui". Eso sí, pero lo de querer entemecer trotskismu con asturianismu, o pasear a portavoces del Réxime Norcoreanu, o poner estrellines coloraes na bandera de toos... eso nun ye ser "friqui" y "tronáu".

Atopáime dalgún testu de Xavi onde diga qu´hai que "anexonar" un cachu de territoriu, y amás ensin contar cola conciencia d´asturianidá recuperada de los sos propios habitantes. Atopáime dalgún proyeutu anexonista nel sen políticu o violentu na so obra, na so teoría sobre Les Asturies. Esta insania, el presentar a Vilareyo como un cuasi-nazi, emplegando la palabrina dichosa, Anschluss, hai que la denunciar. Y voi dir denunciándoles por llealtá y respetu al que nun se pue defender yá, Defendese del entafarramientu al que nos vemos sometíos de contino aquellos que queremos pescudar la nuestra identidá, dientro y fuera de les actuales llindes alministratives.


Categoríes: Canal Blogues

Contra vientu, marea y friquismu: un nacionalismu identitariu.

4 Abril, 2015

Un garrapiellu de persones yá llevamos años tratando de poner xacíu nel tarrén de la defensa de la identidá asturiana contra vientu y marea. ¿Efeutivos, humanos y materiales a la man? perpocos. La gran ferramienta pal nuestru trabayu ye internet. Los blogues y les redes sociales, d´usu gratuitu, y una masa pequeña y entá silenciosa, de llectores y siguidores son los nuesos aperios y los nuesos meyores aliaos. Cuando entamemos con esta xera, va unos cuantos años, creyendo nun nacionalismu vidable, democráticu, integrador de delles corrientes y estilos, con posibilidaes d´algamar representación institucional y prestixu social, nun podíamos aldovinar qué murniu futuru inmediatu-y quedaba a esta forma de vida y pensamientu que ye ser “nacionalista asturianu”.

a)  Nun sospechábemos que les “organizaciones independientes” de la reivindicación llingüística fueran o tan inactives o tan sectaries. Vimos, con plasmu apocayá, cómo dalguna d´eses asociaciones daba palos a los políticos responsables de la tema llingüística siempre que yeran d´un signu dau, pero callaben la boca como los mures énte los maltratos a la llingua daos recientemente polos Podemizaos y en xeneral, polos políticos izquierdistes.

b)  Nun sospechábemos que la reivindicación llingüística diba dar abellugu a les tesis más absurdes y friquis, como por exemplu les tesis galleguizantes de Ramón d´Andrés y Cía. Lleendo los blogues d´algunos mozos desnortiaos, vemos con horror que la Reivindicación de la Oficialidá del asturiano faise de la man d´una reivindicación del gallego (sic), del gallegu ensin más (non del eonaviego, non del “gallego-asturiano”) sinón del gallego a seques. De paso, yá nun esiste, nesti xuvenil friquismu del astursoberanismu, una “Llingua Asturiana”. Falen d´un “asturlleonés”. Esta ye la nueva dómina del autoodiu astur. La inquisitoria más elemental llévanos a entrugar ¿a quién beneficia esto?

c)  La Podemización de cuasi tola “esquierda soberanista” cola esceición d´Andecha Astur. La irresponsabilidá de los galleguistes mencionaos arriba, xúnese a la enorme irresponsabilidá, traición y oportunismu de los que yá tol mundu conoz como “comunistes del bable y la gaita”, procedentes del Bloque pal Engañu, Compromisu, UNA y milenta sigles microcorpusculares. Estos personaxes agora formen parte minoritaria de la Sucursal asturiana del Partíu de corte y confección madrileñista, Podemos, y afáyanse nuna situación llaceriosa, que yá nun tien igua ¿Por qué? Porque los Podemistes nun tán pol bable, saben que-yos quita votos o que lo ven como un “inventu pequenu-burgués”. Los Podemistes nun evolucionaron muncho dende los vieyos tiempos del Carrillismu, del Leninismu o de la Pasionaria. Son los mesmos de siempres. Una España Roxa enantes que Rota. Una de dos, o eliminen a los bableros, o los promocionen a puestinos garbanceros pa que callen yá d´una vez colo del bable. Lo que yá ta claro ye qu´esta xente ye irrecuperable pa la causa nacional d´Asturies. Y pue ser qu´acaben dándose mamporrazos unos a otros, como ye norma nellos, y los “hermanos mayores” del Partíu madrilanu de Pablo Iglesias acaben vacunándose dafechu del virus bablerogaiteril, porque toos estos ex-andechos, ex-darreus, ex-soberaniegos, etc., siempre acaben armándola bien gorda. Acabarán echándolos por orde de Madrid.

d)  De toles maneres, los bableros podemizaos pertenecen a dos tueros fáciles d´estremar. Unu, el de la beautiful people y la gauche divina que fuera reclutada alredor del Selmanariu “Les Noticies”. Xente feliz, con pás que tienen xalé y Mercedes Benz, xente universitario, con titulín y llibrín espublizao, asturianistes de salón, poetes que brinden con xaculatories a la lluna, esquisitos posmodernos, mundín de la edición subvencionao, folclóriques del Réxime FSA-IU-Bloque, paniaguaos que piden un requexu na RTPA, ripiadores, feministes ensin noviu, “indignaos” funcionarizaos, etc.  Esti grupu usó la llingua asturiana p´alquirir notoriedá, en xeneral ye anti-nacionalista acérrime y ta en procesu de re-castellanización total una y bones ingresaron en Podemos. Completaron el círculu, vamos.

Ésti caberu grupu ye distintu al de los bablegaiteros “soberaniegos” que nun camudaron modales y retuiteen a los bildus, piden llibertá a los oteguis, y nun saben usar l´asturianu como nun sía per aciu del “Eslema”. Pero toos xuntos tán podemizaos. Van acabar echándolos, a unos y a otros yá vereis. Munchos son xente fato y ineficaz. Los llistos llegarán a conceyal del so pueblu. Los nacionalistes identitarios d´Asturies tamién los esborriamos de la llista cuantayá.

Mamina ¡Qué duro ye ser pesimista, o sía, realista bien informáu!


Categoríes: Canal Blogues

Superhérues y Mártires

14 Marzu, 2015

Hai munches mentires nel nacionalismu asturianu y na reivindicación llingüística. Lleendo en blogues, entrevistes, artículos o redes sociales, abúltame que son milenta los "superhérues" de la defensa de la llingua.

Esto, señores, nun me paez serio.

L´asturianu, nel so usu normalizáu, pue acarretar problemes personales y situaciones de discriminación llingüística, pero lo que nun ye granible ye pretender ponese de mártire o hérue de la defensa del idioma inventando situaciones o magnificándoles. El xuegu de farol yá causó bien de camarzos y falses espetatives nel movimientu nacionalista astur.

 Estos "super-hérues" y "mártires" avecen decir:

"Cuasi perdí´l mio trabayu por defender membretes, toponimies, impresos, etc. n´asturiano"

"Presenté una tesis o dalgún otru trabayu académicu y echáronmelu p´atrás"

"Pidí al xuez declarar nel mio idioma y nun me dexaron"

Etc.

Hai que tener muncho procuru nesto de facese les víctimes, porque darréu vien un efeutu rebote, onde se cuerre´l riesgu de perder la credibilidá d´una causa noble y xusta, y too por culpia de la magnificación o distorsión de los fechos. Col pasu´l tiempu yo fui viendo que bien d´esos "mártires y superhérues" lo que quixeron fue namás que ganar notoriedá dientro la so propia parroquia, sindicalera, bablegaitera, etc. y que, agora, n´habiendo una Sucursal prometedora pa mamandurries varies, el castiellán-yos apaez como idioma perfechu col que medrar y facer propaganda y autobombu. Los mesmos que llarimaben al estilu cocodrilu por nun poder usar l´asturianu, agora arrequéxenlu con gustu, porque... "podemos"..., "semos" y... "ganemos". Esta xentecaya ha ser espulsada del movimientu nacionalista. Son la traición con rostru y piernes.


Categoríes: Canal Blogues

Satelites bablegaiteros del PSOE y IU (y el tiempu sigue dándome la razón?

6 Marzu, 2015

IAS y Zapico ingresen n´IU 


De manera absolutamente previsible, Faustino Zapico y el so grupúsculu zombie, n´estáu d´hibernación demientres la formación de "Compromisu", (previu desembarcu d´esti inventu en Podemos) FICHA, depués de munchos cortexos, por IU.
Nunca nun nos equivoquemos los que dixéramos que les ideoloxíes de los bablegaiteros del estilu de Zapico y la d´IU, satélite del Réxime socialista qu´afaró´l País, yera indistinguibles. La podemización del "asturianismu" xunto a la formación de satélites concéntricos a IU y PSOE son fenómenos cantaos, previsibles, dotaos lóxica interna y necesaria. De llibru. El tiempu sigue y sigue dándome la razón.

Velequí´l comunicáu: "Esta mañana anuncióse formalmente l’alcuerdu electoral al que llegaron en Mieres Izquierda Asturiana (IAS) y Izquierda Unida (IU). Como resultáu del mesmu, un compañeru d’IAS, Faustino Zapico va formar parte de la llista electoral d’IU nel conceyu, que vuelve a encabezar l’actual alcalde Aníbal Vázquez. Nel casu de ganar les elecciones, el nuestru compañeru formará parte del próximu equipu de gobiernu.   L’alcuerdu aprobóse nuna asamblea de militantes el pasáu 23 de febreru onde marquemos les llínies que dende IAS yeren innegociables: la inclusión del conceyu abiertu como forma participativa d’ellaboración del presupuestu municipal, l’aplicación d’una política llingüística tresversal en tol conceyu y la oposición a los pautos col PSOE. N’aprobando eses llínies IU, entamó la ellaboración del programa electoral, nel que tamos participando y nel qu’IAS aporta la so visión y compromisu, asina como les sos propuestes y planes, que venimos ellaborando dende va años y coles que yá mos presentemos a les elecciones nel conceyu n’anteriores convocatories.   Anque esti alcuerdu ta circunscritu namás a Mieres, ta abierta tovía la negociación n’otros conceyos, de lo qu’informaremos nos próximos díes.   Dirección Nacional d’IAS Uviéu, 6 de marzu de 2015 - "See more at: http://www.ias.as/izquierda-asturiana-ias-llega-a-un-alcuerdu-con-izquierda-unida-iu-nel-conceyu-de-mieres/#sthash.LaeryTbM.dpuf
Categoríes: Canal Blogues